بلاگ

موفقیت در مشاور املاک با درآمدهای چندین میلیونی

 

۳ عادت یک مشاور املاک پر درآمد

موفقیت در مشاور املاک

 

برای موفقیت در مشاور املاک قبل از هرچیز اینو بهتون بگم مشاور املاک پر درآمد شدن اصلا کار راحت و آسانی نیست . ممکنه که چند بار به طور اتفاقی درآمد رویایی ای داشته باشید ولی برای اینکه بتونید هر ماه تکرارش کنید باید یه سری عادت رو در خودتون به وجود بیارید. موفقیت در مشاور املاک اصول ثابت و مشخصی دارد که با اجرا و انجام آنها می توانید به موفقیت برسید.

 

 

  • انگیزه مشاور املاک : انگیزه و روحیه تون رو بالا نگه دارید . اجازه بدید انرژی تون منتقل شه به متقاضی و مالک
  • نظم مشاور املاک: میدونم کلمه سخت و خسته کننده ایه. حداقل برای من که همیشه اینطور بوده ولی مثل اینکه چاره ای نیست. یه استانداردی رو برای خودتون در نظر بگیرید و بهش متعهد و پایبند باشید. مثلا بگید حداقل روزی ۵ تا خونه جدید میبینم به ۴۰ تا متقاضی زنگ میزنم و با ۱۰ تا مالک درباره تغییر قیمت ملک شون صحبت میکنم( یکی از وظایف شما اینه که مالک ها رو از شرایط بازار و قیمت ها مطلع کنید و قیمت هاشون رو واقعی کنید چون معولا مالک ها دوست دارن ملک هاشون رو با قیمت افسانه ای بفروشن)
  • اطمینان مشاور املاک: مشاوران قوی به خودشون ایمان و اعتقاد دارن و میدونن که از پسش بر میان و این حس درونی شون رو هم به دیگران مطلع میکنن. توکل و امیدتون به خدا باشه و با خودتون این آیه شریفه رو تکرار کنید ایاک نعبدوا و ایاک نستعین.

خداوندا تنها تو را میپرستم و تنها از تو یاری میجویم . این آرامش قلبی به حالت ها و زبان بدن تون منتقل میشه و روی لحن ،تن صداتون هم تاثیر میزاره و مشتری تون متوجه میشه .

بارها شده که مشتری بهم گفته دوست دارم از تو خرید کنم و یا فلان شخص میخواد خونه اش رو بفروشه تو برامون بخر. جالب اینه که گاهی اوقات حتی فایل من از بقیه همکاران بهتر نبود و مشتری ازم میخواست در جلسه کنارش باشم و شیرینی کمیسیون بهم بده و یا … خودتون تجربه اش میکنید…

بسیاری از افراد موفق مانند
میکل آنژ، والت دیزنی و گوته،
در زندگی‌نامه‌هایشان نوشته‌اند که هر شب قبل از خواب،
چشم‌هایشان را می‌بستند و چیزهایی را که می‌خواستند روز بعد در زندگی‌شان اتفاق بیافتد در ذهن‌شان تصور می‌کردند.

و جالب این‌که گفته‌اند بیشتر اتفاق‌هایی که روز بعد می‌افتاد
چیزهایی بود که شب تصور کرده بودند و می‌خواستند اتفاق بیافتد.

پس شب وقت تصور كردنه
تصور كردن روياهايي كه تو بچگي هات آرزوشو داشتي اما الان فراموشش كردي

تصور كن اگه حتي تصور كردنش سخته?

 

از کجا شروع کنم؟

 

در تلگرام

کانال مارو دنبال کنید!

در آپارات

ما را دنبال کنید!

در اینستاگرام

صفحه مارو دنبال کنید!

در یوتیوب

کانال مارو دنبال کنید!

1 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • با درود خدمت شما جناب فارسی.
    هنگام خواب به دلیل اینکه امواج مغزی انسان در حالت آلفا قرار می گیرد، شرایط برای تجسم ذهنی شفاف و ثبت تلقین به ناخودآگاه آماده می گردد.
    صبح در لحظات اولیه بیداری نیز امواج مغزی انسان در حالت آلفا قرار دارد و می توان با مرور خواسته ها تاثیر چشمگیری بر روند موفقیت و معماری زندگی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید