بلاگ

تکنیک های فروش املاک: چطور آگهی بنویسم تا تماس هام چندبرابر شه؟

تکنیک های فروش املاک

چطور آگهی بنویسیم که تعداد تماس ها چندبرابر شه؟

سعی میکنم در این سلسله مهارت های اجاره و فروش املاک و مستغلات بدون مقدمه چینی برم سر اصل و چکیده موضوع چون دیگه در این عصر فست فودی سبک نگارش هم تغییر کرده.

خونه ای که خودتون به این نتیجه برسید در قلبتون و ذهنتون که خوبه هم میتونید به سرعت بفروشیدش هم میتونید اجاره بدیدش.

چون احساسات و نظرات شما به طور ناخودآگاه در کلماتی که برای متن آگهی مینویسید منتقل میشه.

اگه به خونه ای شما قلباً اعتقاد داشته باشید وقتی دربارش با مشتری هاتون یا همکاراتون حرف میزنید برق چشم هاتون فرق میکنه ٫ لحن صداتون فرق میکنه ٫ زبان بدن و حالت هاتون فرق میکنه و در کل حس اعتمادی که به طرف مقابل میدید فرق میکنه.

این موارد مهم ترین اتفاق درونی ای هست که باید در شما هر روز و هر روز بیفته .

پیش زمینه موفقیت در هر زمینه ای این نوع طرز تفکر و باور.

حالا میریم سراغ تکنیک ها …

توجه داشته باشید که اگه تمام تکنیک های فروش املاک رو بدونید و انجام بدید ولی طرز تفکر و حس درونی درستی نسبت به کارتون و چیزی که میفروشید نداشته باشید نتیجه نمیگیرید.

این نکته بسیار بسیار مهمی است چون هزاران مشاور هستن که همکاراشون رو میبینن که ده برابر در آمد دارن ولی اصلا فرقی بین خودشون و اونا پیدا نمیکنن.

در آخر هم نتیجه میگیرن که طرف شانس داره یا روزی شو خدا زیاد قرار داده.

نه دوست من ٫ خدا روزی همه بنده هاشو میرسونه و اوست بهترین روزی دهندگان .

برای نوشتن آگهی خوب باید قبلش کارشناسی و فایل یابی خوبی کرده باشید و از فایل های موجود در منطقه تون خبر داشته باشید .

روی چندتا از بهترین فایل های موجود متمرکز بشید ترجیحا دو یا سه تا.

یه لیستی از بهترین و جذاب ترین جملاتی که توی آگهی همکاراتون میبینید در نوت گوشی تون بنویسین ٫ این متن ها رو هر روز اصلاح و بیشتر کنید.

انگار بعضی از جملات بعد از یه مدتی تاثیرگذاری شون رو از دست میدن.

توی لیست جملات تون نگاه کنید و جملات تاثیر گذار و مناسب فایل تون رو برای متن آگهی بنویسید.

امکانات رو به متن اضافه کنید .

و در آخر هم اسم خودتون رو بنویسید و یه جمله دیگه که یادآوری کنید که شما کنار مشتری هستید و نه فقط یه فروشنده .

به عنوان مثال متن آگهی تون میتونی این شکلی باشه

ستارخان ۸۰ متر ۲ خواب

فرصتی تکرار نشدنی

فول امکانات

با چشم انداز و ویوی بی نظیر

متریال عالی

سازه ای از سازنده به نام

مشاور و امین شما فرهنگ

این یه آگهی خوب و تاثیر گذاره البته بی نهایت جمله وجود داره که میتونه جایگزین این جملات بشه.

اگه قیمت فایل تون خیلی ایده آلِ می تونید در متن آگهی بیارید و تاکید کنید روی قیمت عالیش.

و در آخر هم دوست دارم باز تاکید کنم که اگه از لحاظ قلبی و ذهنی آماده باشید .

تکنیک های فروش املاک و این روش ها رو خودتون پیدا میکنید و ازش استفاده میکنید ولی اگه آماده نباشید حتی بعد از خواندن این نوشته هم نمی تونید ازش نتیجه بگیرید.

برای آماده شدن ذهن و قلب تون برگردید از اول این متن رو دوباره بخونید …

برای رشد کردن باید متمرکز بشید و وقت بزارید

یک روش کاربردی بهنگام پاسخگویی به آگهی

پس از طی شدن ساعات اولیه روز بهنگام تماس متقاضی عنوان نکنید مورد آگهی شده موجود است همیشه متراژ را با نوسان یک متر در آگهی چاپ کرده و بعد از تماس به متقاضی بگویید ملک اگهی شده فروش رفته یا اجاره داده شد .
عنوان کنید که یک مورد مشابه مورد اگهی شده دارید که از این مورد مرغوب تر است و برای این مورد نیز قرار بازدید گذاشته اید و به متقاضی بگویید که در صورتی که قصد خرید دارند برای بازدید اولین فرصت را در نظر بگیرند چرا که ممکن است متقاضی دیگری مراجعه کند و این مورد نیز فروش رفته یا اجاره داده شود.

همیشه عرضه و تقاضا رابطه مستقیم دارند متقاضی رغبت بیشتری برای خرید ملکی نشان میدهد که متقاضی دیگری دارند و بلعکس زمانی که شما موردی را اگهی می کنید و متقاضی ساعت ۸ شب با شما تماس میگیرد و متوجه می شود که فایل شما هنوز فروخته نشده این ذهنیت ناخوداگاه در او به وجود می آید که این فایل اگر خوب بود تا این ساعت فروخته شده بود و این ذهنیت باعث رغبت کمتر برای معامله متقاضی می شود.
توجه کنید این فنون تکنیک های فروش است شاید در ذهنتان فکر کنید چرا فایلی که فروخته نشده را باید برای‌ متقاضی فروخته شده جلوه دهید.

در جواب این سوال باید گفت در تمام مشاغل تلاش برای تغییر ذهنیت مشتری وجود دارد بعنوان مثال در بوتیک ها رغبت برای خرید کردن افراد از مغازه هایی که دارای ویترین های متفاوت هستند نسبت به بوتیک‌ هایی که دارای ویترین های یک نواخت هستند بیشتر است و یا در فست فودها از رنگ قرمز استفاده می کنند چرا که در تحقیقات رنگ قرمز روی ذهن افراد تاثیر داشته و موجب گشنه شدن مشتری می شود .

در حرفه مشاوری املاک نیز فنونی وجود دارد که فقط در ترغیب متقاضی برای معامله تاثیر مستقیم‌ دارد و بکار بردن این فنون تا جایی جایز است که به ضربه زدن و دروغ و پوشاندن عیوب یک معامله منجر نشود. در ذیل چند مطلب در خصوص اصول آگهی نویسی در املاک خدمتتون عرض میکنم امیدوارم مفید واقع بشه .

اصول آگهی نویسی در املاک

تهیه و تنظیم متن آگهی یکی از موارد مهمیه که یه مشاور حرفه ای با تسلط براون میتونه قراردادهای بسیاری رو در

طول ماه بنویسه و مدیر قراردادها رو به چالش بکشونه .در این مقاله قصد دارم به آیین پاسخگویی به آگهی بپردازم .

پس از تنظیم متن آگهی و گذاشتن عکس و چاپ اون در سایت وارد مرحله مهمتری میشیم که لازمه تسلط کامل به این

مرحله که همون پاسخگویی به آگهیه داشته باشید تا بتونین پس از اتمام تماس یه سرویس خوب بدین.

  • درروز آگهی سعی کنید که در دسترس بوده تنهاپاسخگوی آگهی باشید و از اموری چون بازدید ،کارشناسی و….بپرهیزید.
  • سعی کنید که شما سوال کننده باشید و درخواست مشتری رو به طور کامل باحوصله بشنوید و به اون احترام بزارید واگه بودجه اش کمتر از قیمت آگهی شما بود فایلهایی رو دم دست داشته باشید و فورا”بهش معرفی کنید با این کارتبحر و با تجربه بودن خودتون را نشون میدین .
  • حتما” مشتری رو دعوت به بازدید از ملک آگهی شده کنید.
  • تا میتونید به توصیف وتشریح ملک بپردازید تا متقاضی بفهمه که شما اشراف کامل به ملک دارین
  • مواظب باشید به هنگام پاسخ دادن به آگهی از رقبا و شرکت های فایل یابی رودست نخورید.
  • برای آگهیهاتون یک کد درنظر بگیرید تا چنانچه با تعداد زیاد آگهی سرفصل اونا از دستتون در رفت و موقتا”فراموش کردید بهتون  یاد آوری  بشه .
  • حتما” اسم مشتری رو پرسیده و شما خاتمه دهنده مکالمه باشید .
  • هماهنگی قبلی با مالک یا مستاجر شده باشه تا چنانچه مشتری جدی پیدا شد بتونید سریع هماهنگی کرده و بازدید بدین.
  • با ادبیات گفتاری و لحن صمیمی و گرم ، اعتماد مشتری رو جلب کرده و قراربازدید با اون رو بزارین .
  • سعی کنید پاسخگویی و تشریح ملک به صورت کلی باشه تا اطلاعات ملک لو نره،
  • باتوجه به اینکه هر متقاضی انگیزه خاصی برای خریدداره بایستی شما به انگیزه های اون متصل بشید تاازسردرگمی اون جلوگیری کنید .
  • سعی کنید پس از سه زنگ گوشی رو بردارید .
  • سعی کنید ایستاده پاسخ تلفن رو بدین چون در اینحالت اعضای بدن با یکدیگر هماهنگ بوده و اعتماد به نفس بیشتری به دست میارین .
  • تمام درخواستها و مکالمات رو یادداشت کنید.
  • حرف متقاضیتون رو قطع نکنید اجازه بدین اون تمام درخواستهاشو مطرح کنه و باصبر و حوصله به حرفاش گوش کنید .
  • در هنگام مکالمه تلفنی سعی کنید لبخند به لب داشته و با انرژی پاسخگو باشید .
  • مشتری که با طرح سوالاتش شما رو وسوسه میکنه خریدار واقعی نیست ، در مقابل چنین وسوسه ای مقاومت کنید چون این مشتریان فقط از شما اطلاعات کسب کرده و وقت شما را ضایع میکنند.

درخاتمه لازمه خدمتتون عرض کنم مکالمه تلفنی موفقه ، که منجر به ملاقات و بازدید بشه و بدون قرار ملاقات بعد از

اولین مکالمه تلفنی،زنجیره فرایند فروش رو به دست شانس واقبال سپردن کار مشاورین بی تجربه و مبتدیه . تمام

الهی روزیتون هزار برابر بشه🌹

در پکیج اصول آگهی نویسی در املاک به طور کامل و حرفه ای به تمام مواردی که باید در نوشتن آگهی توجه کنید پرداخته شده است 

در تلگرام

کانال مارو دنبال کنید!

در آپارات

ما را دنبال کنید!

در اینستاگرام

صفحه مارو دنبال کنید!

در یوتیوب

کانال مارو دنبال کنید!

6 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید