خانه / کارآفرین آفرینی / ۶ نکته که مشاور املاک تازه کار باید بداند!

۶ نکته که مشاور املاک تازه کار باید بداند!

Top 6 جدید فعالیت های املاک و مستغلات فعالیت های طرح
اشتراک گذاری
تلنگر
پین
پست الکترونیک
توسط جیمز کیمونز
به روز شده در ۰۵ ژوئیه ۲۰۱۷
شروع یک حرفه جدید به عنوان یک عامل املاک و مستغلات هیجان انگیز است و شما می خواهید به ضربه زدن به زمین در حال اجرا است. موفقیت طولانی مدت شما بستگی به بسیاری از چیزها دارد، اما طرح کسب و کار خوبی در زمینه املاک و مستغلات یکی از مهمترین هاست.

اجازه ندهید هیجان و شور و شوق شما با یک مشتری به موقع شما را از وظایف برنامه ریزی و بودجه بندی کسب و کار همه مهم مهم حفظ کند. این ابزارها و دستورالعملها در اینجا به شما کمک خواهند کرد تا تمرکز اصلی را بر کارهای مهم کسب و کار و شروع سریع به ساختن پایگاه چشم انداز خود بدون صرف هزینه زیاد داشته باشید.

تعداد زیادی از عوامل جدید در دو سال اول خود شکست می خورند. متوسط ​​درآمد کمیسیون آنها نمیتواند فعالیت تمام وقت را پشتیبانی کند. یا، آنها بخشی از تایمر هستند، اما آنها حتی پول کمتری می کنند، زیرا برنامه ریزی تماس با مشتری و کمک به زمانی که شما یک کار دیگر دارید بسیار دشوار است.

چیزی که من نمیتوانم به اندازه کافی به افراد تازه وارد در کار املاک و مستغلات بسنده کنم اینست که شما پیمانکاران مستقل هستید. شما و شما کسب و کار خود را. فقط به این دلیل که قانون می گوید و یا تصمیم می گیرید مجوز خود را با یک بروکر قطع کنید، نمی خواهید تنها یک قطعه از کسب و کار و بازاریابی بروکر باشد.

مطمئنا، می خواهید از خدمات و بازاریابی ارائه شده توسط کارگزار خود بهره مند شوید. اما شما باید بلافاصله شروع به فروش خود و کسب و کار خود را جدا از کارگزار خود را. من فقط درباره نام تجاری وب سایت یا وبلاگ صحبت نمی کنم. در اکثر ایالت ها باید به نوعی به مصرف کننده در مورد هویت کارگزار اطلاع دهید. من در مورد داشتن یک وب سایت و وبلاگ از خودم صحبت می کنم. سپس، متوجه می شوم که “اگر” تصمیم بگیرد که به کارگزار دیگری بروید یا خودتان بیرون بروید، از دست ندهید. شما حداقل حضور فعال بازاریابی آنلاین را با شما به اشتراک می گذارید.

۱ با همسالان خود آشنا شوید و از سوالات درست بمشاور املاک تازه کارپرسید

مسکن مهر خالی را نشان می دهد
تصاویر کاوان / Iconica / Getty Images
هنگامی که شما آن را قبلا انجام نداده اید، برخی از اقلام داده ای که برای بودجه نیاز دارید و فعالیت های بازاریابی خود را برنامه ریزی می کنید بسیار دشوار است. دیگران را در دفتر خود بیابید، گوش دهید و سؤال کنید.

نگاهی به همه چیز با یک چشم انداز بحرانی. فقط باور نکنید که درست است زیرا جانباز به شما چنین می گوید. گاهی اوقات بازاریابی حاشیهای تنها کار می کند، زیرا عامل در حال حاضر تاسیس و محبوب است. تجزیه و تحلیل آنچه شما می شنوید با یک سوال در مورد چگونه آن را برای یک تازه کار کار می کنند.

 

این مطلب هم بخوانید مفیده :  شرح کار برای مشاور املاک و مستغلات

۲ Jumpstart فهرست چشم انداز شمامشاور املاک تازه کار

حوزه املاک و مستغلات از نفوذ.
 کسب و کار املاک و مستغلات خود را با افزایش حوزه نفوذ خود افزایش دهید. SXC.hu
فقط در مورد هر عامل موفقیت آمیز به شما می گوید که حوزه نفوذ نفوذ شما از مهمترین دارایی شماست. پیدا کردن نحوه دریافت آن سریع از زمین.

این فقط در مورد تعداد افراد موجود در لیست تماس شما نیست که ممکن است معامله املاک و مستغلات انجام دهند. این نیز در مورد تعداد افراد که آنها می دانند و اگر آنها می توانند در آینده منبع کسب وکار ارجاع شوند. بیش

 

۳ هزینه های خود را پایین آورد

 

هزینه هر چشم انداز از مبارزات پرداخمشاور املاک تازه کارت به ازای هر کلیک.
 با توجه به هزینه کم در یک چشم انداز مشاور املاک تازه کار بسیار متمرکز، دشوار است. ® عکس: جیم کیمونز
دانستن آنچه که شما باید در درآمدهای کمیسیون به منظور پرداخت وجه و وظایف شخصی خود انجام دهید بسیار مهم است. از این روش گسترده برای تجزیه و تحلیل هزینه سریع سریع استفاده کنید.

من نمی توانم به شما بگویم که چند بار چند نوع صفحه مالی را با برخی از فرمول ها به انجام رسانده ام، به گونه ای که داده های جدید وارد شده اند فقط به این معنی که تعداد برخی از آنها افزایش می یابد. من هزینه های کسب و کار ماهانه کوچک و یا هزینه های شخصی را قرار می دهم، و این سلول با فرمول در آن پرش به نرخ هشدار دهنده است. اعداد را تماشا کنید تا اعداد را کنترل کنید. بیش

 

این مطلب هم بخوانید مفیده :  ساخت و ساز املاک و مستغلات

۴ طرح بازاریابی و بودجه را ایجاد کنید

ویدئو برای بازاریابی املاک و مستغلات
 ویدئو برای بازاریابی املاک و مستغلات. © iStockPhoto
برای ایجاد کسب و کار چه کاری انجام می دهید؟ هزینه آن چقدر است و مؤثر خواهد بود؟ نحوه ساخت طرح بازاریابی و بودجه خود را بیابید. بیش

۵ تکمیل فرمول فروش خود را برای نتایج کمیسیون

 

 چشم اندازها در بالای قیف قرار می گیرند و کمیسیون ها پایین می آیند. جیم کیمونز
از این طرح گسترده برای تجزیه و تحلیل بازده مورد انتظار از بازاریابی و انواع چشم انداز استفاده کنید. از آن برای تنظیم برنامه خود برای بهترین نتایج استفاده کنید. آنچه را که شما باید انجام دهید روزانه برای آن اتفاق بیفتد. 

 

 

 

 

درباره‌ی مهدی فارسی

من کمک می کنم تا بتونی یادبگیری چگونه یک فایل پیدا کنی به قیمت برسونی و بعد بفروشی و کمیسیون خوب بگیری .

همچنین ببینید

دوره نکات حقوقی املاک

جلسه اول دوره نکات حقوقی خرید و فروش املاک و مستغلات     دانلود فایل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت در دوره رایگان ۸ جلسه ای ” آموزش فروش حرفه ای ملک و مستغلات “
هر روز یک جلسه از دروس به ایمیل شما ارسال خواهند شد