خانه / کارآفرین آفرینی / مسئولیت های روزانه مشاور املاک و مستغلات

مسئولیت های روزانه مشاور املاک و مستغلات

Male real estate agent showing living room to couple

 

مسئولیت های روزانه مشاور املاک و مستغلات

یک عامل خوب با فعالیت بازار ادامه می یابد:
اکثر عوامل املاک و مستغلات روز خود را با نگاهی به فعالیت بازار روز گذشته آغاز می کنند. این معمولا در گزارش منتشر شده یا آنلاین “داغ ورق” است. این به آنها می گوید چه چیزی فروخته، لیست جدید، تغییرات قیمت و فعالیت های دیگر در بازار خود را.

ببینید چه چیزی در تجزیه و تحلیل ورق داغ درگیر است

وقت خود را صرف انجام این کار هر روز، به عنوان شما ممکن است لیست جدید کامل برای یک خریدار که شما در حال کار با پیدا کردن.

 

 یا ممکن است یک ملک را ببینید که خریدار علاقه مند به کاهش قیمت بود. اگر تماس بگیرید و به آنها بگویید، می تواند معامله ای باشد.

از طریق نگاه سریع به صفحات گرم روزانه می توانید بیشتر از آن یاد بگیرید. اگر برای یک یا دو هفته شما تعداد زیادی از فروش را مشاهده می کنید، اما تعداد کمی از لیست های جدید، موجودی کاهش می یابد و در صورت ادامه، می تواند قیمت های بالاتر یا رقابت خریدار را افزایش دهد. این موضوع خوبی برای یک پست وبلاگ خواهد بود. در این مورد، اگر شما گزارش های نرخ جذب بازار را به صورت منظم دریافت می کنید، مخاطبان را به دست آورید. این یک گزارش است که میزان آن را به فروش می رساند که مربوط به تعداد فعلی لیست است. همانطور که خانه های بیشتری جذب می شوند / فروخته می شوند، اگر فهرست های جدید نگه نداشته باشند، کاهش موجودی می تواند فشار بر قیمت ها را افزایش دهد.

معمولا مواردی از معاملات معامله ای وجود دارد که برای مراقبت از آنها انجام شود:
اگر شما در حال انجام معاملات هستند، بسیاری از اقلام عمل، مهلت و تحویل درگیر است. یک کارگر مشغول هر روز در حال گرفتن پرونده ها به مکان های مناسب، توضیح موارد قرارداد به مشتریان، هماهنگ کردن بازرسی ها، بررسی اسناد و موارد دیگر، وقت می گیرد.

اگر لیست دقیق و لیست های شستشوی لباس های مورد علاقه را دوست ندارید، سپس روش هایی را برای ساده سازی روند با تکنولوژی یا دستیار خود پیدا کنید. با استفاده از Evernote، می توانم لیست کارها، پوشه های معاملات و بسیاری چیزهای دیگر را انجام دهم، و Evernote رایگان است.

کار با چشم انداز خریدار و مشتریان:
کار با مشتریان خریدار فقط آنها را در اطراف نگاه کردن به خانه ها و یا سایر خواسته ها نیست.

 

این مطلب هم بخوانید مفیده :  چیزهایی که باید درباره مذاکرات املاک و مستغلات بدانید

آمادگی زیادی در تعیین نیازهای آنها، پیدا کردن خواص مناسب و جمع آوری اطلاعات برای کمک به مشتریان خریدار برای تصمیم گیری وجود دارد.

برخی از وب سایتهای املاک و مستغلات امروز یا منابع آنلاین شخص ثالث به شما یک راه حل جستجوی IDX مرتبط با CRM، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را می دهند. هنگامی که یک خریدار ثبت نام می کند و از IDX استفاده می کند، می توانید نوع، محدوده قیمت و مناطق مورد نظر خریدار و همچنین خانه هایی را که مشاهده می کنید مشاهده کنید. این اطلاعات ارزشمند است.

در اینجا یک زندگی در یک عامل خریدار وجود دارد.
گرفتن، نگهداری و ارائه لیست خدمات:

لیست ها همیشه نان و کره کسب و کار املاک و مستغلات بوده است. برای خدمت به فروشندگان یک عامل املاک و مستغلات نیاز به داشتن دانش بازار عالی، مهارت های بازاریابی، توانایی مذاکره و خیلی بیشتر.

یک روز با یک نمایندگی لیست در اینجا بخرید

یک عامل خوب نمی تواند یادگیری را متوقف کند – همیشه:
اکثر ایالت ها نیاز به تعداد مشخصی از ساعت های آموزش کسب و کار املاک و مستغلات را برای تمدید مجوز دارند. با این حال، بیشتر عوامل موفق و کارگزاران فراتر از الزامات اساسی هستند و خود را در مورد تمام جنبه های کسب و کار آموزش می دهند.

همه چیز در مورد نام های حرفه ای و گواهینامه ها.

ارزش مشتریان املاک شما دانش و حرفه ای شما است:
پیچیدگی یک معامله املاک و مقادیر زیادی از پول مربوط به مواردی است که اکثر خریداران و فروشندگان خانه دارند.

 

این مطلب هم بخوانید مفیده :  ۵ نکته برای مشاور املاک موفق بودن

بخشی از ارزش شما برای آنها به عنوان حرفه ای املاک و مستغلات، دانش شما از روند است.

کمک به مشتریان شما با قراردادها، مذاکرات، بازرسی ها و فرآیندهای بسته شدن بخش بزرگی از کار شماست. آموزش مداوم برای حفظ قوانین و بازار بخش بزرگی از زندگی یک نماینده املاک و مستغلات یا کارگزار است. همانطور که برای بازاریابی شما، شما باید بهترین کار خود را برای تخصص خود را به تبلیغات خود و بازاریابی اینترنتی.

هر روز در مورد بازاریابی یا بازاریابی خود فکر کنید
این فقط می تواند به بررسی آمار سرب و یا آمار ترافیک وب سایت شما باشد. یا ممکن است مدت زمان فکر کردن به یک موضوع جدید وبلاگ را صرف کنید. کلید این است که هرگز فقط برخی از بازاریابی و تبلیغات را تنظیم نکنیم و سپس فقط آن را فراموش کنیم. شما باید به طور مداوم بازاریابی و نتایجی را که کسب می کنید نظارت کنید.

این چیزی است که برای یک روز کافی نیست؟ کلید این است که همیشه در حالت “انجام آن بهتر” باشید.

درباره‌ی مهدی فارسی

من کمک می کنم تا بتونی یادبگیری چگونه یک فایل پیدا کنی به قیمت برسونی و بعد بفروشی و کمیسیون خوب بگیری .

همچنین ببینید

دوره نکات حقوقی املاک

جلسه اول دوره نکات حقوقی خرید و فروش املاک و مستغلات     دانلود فایل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت در دوره رایگان ۸ جلسه ای ” آموزش فروش حرفه ای ملک و مستغلات “
هر روز یک جلسه از دروس به ایمیل شما ارسال خواهند شد