خانه / کارآفرین آفرینی / آموزش قرارداد نویسی املاک

آموزش قرارداد نویسی املاک

۷ چیز از مبتدی تاکید کرد که وقتی شروع می شود، نمایندگان املاک باید بدانند

 

FacebookTwitterGoogle + LinkedIn
 نمایندگان املاک و مستغلات باید ۷ چیز را بدانند
هنگام شروع در املاک و مستغلات هر عامل مشتاق باید چند چیز کلیدی را بداند. شما ممکن است به دنبال تغییر حرفه ای خود یا به سادگی کسب درآمد اضافی. اما آیا از خودتان پرسیدید: «چه کارکردهایی را در من میخواهم؟» یا «چه باید بکنم تا شانس خود را برای تبدیل شدن به یک عامل املاک و مستغلات موفق از دست بدهم؟»
the
برای پاسخ به این سؤالات و بیشتر ما با گری مالین (رئیس جمهور) و لوئیس شنهر (مدیر استخدام استخدام) در اداره های سیات صحبت کردیم که بسیار باهوش بودند تا توصیه های عملی که هر عامل جدید می تواند استفاده کند.
سوال ۱:

۵ معیار ارزیابی مهم برای استخدام یک عامل جدید چیست؟
مهمترین ویژگی ها عبارتند از انگیزه، تعهد قوی، انعطاف پذیری، علاقه واقعی در زمینه، توانایی یادگیری به سرعت، انعطاف پذیری و مهارت های ارتباطی خوب. من آرزو می کنم که می توانم بگویم که یک فرمول ساده وجود دارد اما وجود ندارد. عوامل موفق ما از طیف گسترده ای از زمینه های شخصی و حرفه ای می آیند.آموزش قرارداد نویسی املاک
سوال ۲:

بهترین روش برای یک عامل جدید برای جلب توجه یک کارگزار بزرگ / املاک و مستغلات به منظور مصاحبه و به طور بالقوه استخدام شده است؟
عوامل بالقوه توسط جذب، کنجکاو و شخصیت قابل توجه است. آنها خودشان را به عنوان حرفه ای در هر جهت نشان می دهند و بدون تهاجمی می گویند. داشتن سابقه موفقیت پیشین در زمینه دیگری نشان دهنده توانایی و تعهد است. the
سوال ۳:

آیا داشتن مدرک مالی، مد یا هر زمینه دیگری مزیت برای یک عامل جدید است؟ آیا نمایندگان را بهتر می شناسید بر اساس آموزش قبلا به دست آورده اید؟
لزوما هرچند یک پیشینه در فروش و خدمات مشتری می تواند در درک نوسانات ذاتی کسب و کار املاک و مستغلات مفید باشد.
سوال ۴:

آیا به یک عامل جدید برای کسب مجوز به عنوان یک دفتر اسناد رسمی یا ارزیابی کمک می کند؟ آیا چندین کلاه پوشیدن عامل را به شیوه مثبت یا منفی تاثیر می گذارد؟
بودن ارزیابی یا دفتر اسناد رسمی مفید نیست مهمتر از آن این است که به یک عامل خوب اطلاع داده و آگاهانه توجه کنید.
سوال ۵:

چه نوع از تکنولوژی یک عامل است که می تواند با آن کار کند؟ چه فن آوری می توانید عوامل جدیدی را پیش از شروع با آنها آشنا کنید؟
 نرمافزارهای مبتنی بر نرمافزارهای نرمافزاری باید بدانند چگونه با آنها کار کنند
در دنیای امروز، راحتی با تکنولوژی برای هر حرفه ای بسیار مهم است. مهارت های پایه با استفاده از مایکروسافت آفیس، برنامه های ویرایش عکس و توانایی یادگیری نحوه استفاده از پایگاه های مختلف کاربر پسند و سیستم های مدیریت مشتری مهم هستند.
سوال ۶:

بسیاری از عوامل جدید در مورد “هزینه یابنده” بپرسید. آیا می توانم به شما بگویم که برخی از نکاتی که در مورد بهترین شیوه ها در مورد هزینه یابنده مطرح می شود، چیست و چه زمانی یک نماینده از آن استفاده می کند و برای چه هدف؟
دستورالعمل DOS به شدت ممنوعیت ارائه یک هزینه به حرفه ای املاک غیر مجاز. بهترین روش برای کسب ارجاعات با ارائه بهترین خدمات ممکن است.
سوال ۷:

روش های مختلف برای کسب درآمد با مجوز شما چیست؟
اجاره – نمایندگی مستاجر
اجاره- نمایندگی مالک
فروش نمایندگی مالک
فروش نمایندگی فروش
تجاری
مراجعه به دیگر متخصصان املاک و مستغلات
مجوز املاک املاک نیویورک
نیویورک املاک و مستغلات مجوز آنلاین
نیازمندیهای مجوز ملک املاک نیویورک
امتحان دوره ایالت نیویورک را امتحان کنید
مجوز واقعی املاک کالیفرنیا
کالیفرنیا مجوز املاک آنلاین
نیازمندیهای مجوز املاک کالیفرنیا
کالیفرنیا امتحان آمادگی املاک
مجوز املاک املاک تگزاس
تگزاس املاک و مستغلات آنلاین آنلاین
نیازمندیهای مجازات املاک تگزاس
املاک و مستغلات املاک خود را امروز دریافت کنید

این مطلب هم بخوانید مفیده :  یک مشاور املاک در ایالات متحده چقدر هزینه می کند؟

درباره‌ی مهدی فارسی

من کمک می کنم تا بتونی یادبگیری چگونه یک فایل پیدا کنی به قیمت برسونی و بعد بفروشی و کمیسیون خوب بگیری .

همچنین ببینید

دوره نکات حقوقی املاک

جلسه اول دوره نکات حقوقی خرید و فروش املاک و مستغلات     دانلود فایل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت در دوره رایگان ۸ جلسه ای ” آموزش فروش حرفه ای ملک و مستغلات “
هر روز یک جلسه از دروس به ایمیل شما ارسال خواهند شد