خانه / کارآفرین آفرینی / آموزش خرید و فروش املاک

آموزش خرید و فروش املاک

آموزش خرید و فروش املاک

راهنمایی های کسب و کار

آموزش خرید و فروش املاک
ارسال شده در: نکات کسب و کار
۱۰ ویژگی یک نماینده املاک و مستغلات موفق
۱۰ ویژگی یک نماینده املاک و مستغلات موفق
ارسال نظر Share This Article »
۱۰ ویژگی یک عامل موفق در املاک و مستغلات. اکثر فروشندگان خانه تجربه بسیار کمی با عوامل املاک و مستغلات دارند. به همین دلیل ممکن است یک عامل خوب املاک و مستغلات از یک عامل کم و بیش کامل وجود داشته باشد، حداقل تا زمانی که خیلی دیر شده باشد. یک نماینده املاک و مستغلات بسیار شبیه یک هادی است و یک گروه از منابع را به هدف نهایی هدایت می کند: فروش خانه. در اینجا ویژگی های عوامل املاک و مستغلات که بهترین کار را انجام می دهند، بالا می رود.

دانش محلی
برای شخص فروش یک خانه فوق العاده مهم است که تجربه فروش و موفقیت در فروش خانه در منطقه را داشته باشد. کسی که جدید در شهر است و یا هرگز خانه ای را در یک بخش خاص از شهر فروخته است از بسیاری جهات یک مبتدی است. فروشندگان حق انتخاب یک برنده را دارند، بنابراین مطمئن شوید که بهترین مرد یا زن هستید، برای کار آماده می شوید.

با توجه به جزئیات سازماندهی شده است
یک نماینده املاک و مستغلات که سازماندهی شده و دوست دارد با توجه به جزئیات کار کند، یکی از آنهایی است که به احتمال زیاد به فروش خانه می انجامد. این به ویژه در بازار سخت به فروش صادق است. عوامل بزرگ می دانند که کوچکترین تغییرات فروشندگان می توانند برای بهبود فروش توانایی خانه خود را افزایش دهند. آنها با لیست MLS خود خلاق هستند و بهترین عکس های هر خانه را می گیرند. آنها تماس های مشتری را سریعا به موقع می فرستند و هر زمان قرار می گیرند.

اتصالات و نمایندگی
مأموران ارشد با یک لیست خریداران احتمالی به خانه می آیند. آنها همچنین با یک آژانس شناخته شده واقعی کار می کنند. آنها همچنین مسوولان مسکن دیگری در منطقه نیز می دانند و مایلند با دیگران همکاری کنند اگر خانه را سریع تر به خانه برساند.

استقامت
فروشندگان می خواهند یک عامل است که مستحکم است. پس از هر بار نمایش خانه، آنها به سرعت دنبال می شوند. به نظر می رسد که به سختی کار می کنند و به ندرت رها می شوند.

نگرش تهاجمی اما مودبانه
بهترین مسکن نمی ترسد حرف بزنید او باید همانند تبلیغ کننده در مورد خانه فروشنده باشد همانطور که خودش بود. با تهاجمی، مسکن در حال کار سخت برای قرار دادن خانه در خط مقدم بازار محلی است.

دوست داشتنی و خوب مراقبت از بدن
فروشندگان به سختی کار کرده اند تا خانه های خود را برای نشان دادن آماده کنند. آنها می خواهند و نیازمند یک مسکن هستند که بهترین ها را به جلو می اندازند. یک عامل با شعله، اعتماد به نفس را افزایش می دهد و خریداران آینده نگر را به راحتی می بیند. به این ترتیب، خریداران آینده نگری این تصور را دریافت می کنند که نماینده اش حتی خانه ای را که یک خرید عالی نبود، لیست می کند.

دانش تکنولوژی
یک عامل که می تواند از تکنولوژی به راحتی استفاده کند، بیشتر در بازار در منطقه به روز می شود. آنها نیز احتمال بیشتری دارند که یک فرد سازمان یافته باشند که عمل خود را با هم داشته باشند. این نوع فروشندگان شخص می خواهند کمک به فروش خانه های خود کنند.

صادقانه
فروشندگان به یک عامل صادق احتیاج دارند، یکی که به آنها مانند آن می گوید، حتی اگر آنها ساده تر نتوانند بشنوند. این نوع شخص دقیقا همان چیزی را که فروشنده می تواند انتظار داشته باشد، از زمان فروش تا زمان بندی و غیره ارائه می دهد. در نهایت، صداقت موجب نگرانی بسیاری از فروشندگان خواهد شد.

سخت کار کردن
یک مسکن باید خستگی ناپذیر باشد و باید در فروش هر خانه کار کند، مگر اینکه مهمترین چیز در زندگی آنها باشد.

این ها شایع ترین ویژگی های موفق عوامل املاک و مستغلات هستند. این ویژگیها را تحقق بخشید و موفقیت بیشتری خواهید داشت، مهم نیست که محتوا در حال فروش است.

درباره‌ی مهدی فارسی

من کمک می کنم تا بتونی یادبگیری چگونه یک فایل پیدا کنی به قیمت برسونی و بعد بفروشی و کمیسیون خوب بگیری .

همچنین ببینید

دوره نکات حقوقی املاک

جلسه اول دوره نکات حقوقی خرید و فروش املاک و مستغلات     دانلود فایل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت در دوره رایگان ۸ جلسه ای ” آموزش فروش حرفه ای ملک و مستغلات “
هر روز یک جلسه از دروس به ایمیل شما ارسال خواهند شد