خانه / کارآفرین آفرینی / دانلود کتاب اموزش مشاوره املاک

دانلود کتاب اموزش مشاوره املاک

دانلود کتاب اموزش مشاوره املاک

 

مشترکین در میان کارگزاران املاک و مستغلات من با کار با آنها متوجه شده است
رایان Stewman authorBy Ryan Stewm

 

 

 

به عنوان یک مشاور برای فروشندگان سطح بالا، من در جایگاه منحصربفرد برخورد کردم (و شخصا با آن کار کردم) کاترینا کمپینز، فردریک اکلوند، جاش فلگگ، کریستوف چو، هرمان چان و جاش آلتمن. همه در چند ماه گذشته نیز هست. این کارگزاران ده ها میلیارد دلار در املاک و مستغلات فروخته اند.

همانطور که با آنها ارتباط برقرار کرده ام، به طور مشترک با مشترکات مشترکشان گوش کرده ام. در حالی که اکثر مردم به دنبال گلوله های سحر آمیز هستند، من روش های اثبات شده ای را که می توانم از آنها یاد بگیرم و با دیگران به اشتراک بگذارم، بیرون بکشم. در حالی که بعضی از افراد در کفش من میتوانند از وقت نماینده خود برای فروش خود استفاده کنند، من از آن برای یادگیری آنچه که آنها را موفق کرده است، استفاده می کنم.

من به دقت هر استراتژی، تاکتیک و روش این عوامل را مورد استفاده قرار می دهم. من تمام سوالات درست را خواسته ام و پاسخ هایی دریافت کرده ام که آیا آنها من هستند یا نه. من می توانم به شما بگویم سه ویژگی متمایز وجود دارد که یک میلیارد دلاری را از یک میلیون دلاری تولید می کند.

آن ها اینجا هستند:

۱٫ آنها تماس های تلفنی را از دست نمی دهند

اولین چیزی که من در میان این کارگزاران قدرت متوجه شده ام این است که تماس ها را از دست نمی دهند. من در جلسات کاری با همه این عوامل به صورت شخصی ملاقات کردم. من می توانم به شما بگویم که همه آنها را متوقف می کنند برای مشتریان خود. ما می توانیم در وسط یک مذاکره کمیسیون پنجاه هزار دلاری باشیم و اگر یکی از مشتریان خود تماس بگیرد، تلفن را متوقف می کنیم و گوشی را می گیریم.

برای مثال، زمانی که من در بورلی هیلز با جاش پرچگ بودم، ما خانه های لوکس را با ۱۴ یا بیشتر نمایندگی از سراسر جهان سفر کردیم. با وجود اینکه در یک اتوبوس تور در وسط LA بود، جاش هنوز ما را متوقف کرد تا برای کمک به مشتری خود در مذاکره در اموال ۱۴MM $ متوقف شود.

هنگامی که در دفتر جاش آلتمن ملاقات کردم، سه تماس تلفنی گرفتم که سرمایه گذارانش به دنبال خرید ملک بودند. در فرصتی دیگر، کریستوف چو و من در ویلا بلانکا یک انفجار داشتند، اما او برای رفتن به نمایشگاه در املاک ۶۵ میلیون دلار رفت. اگر او به تلفن پاسخ نداده بود، از دستش خارج می شد. با این حال، او ابتدا کسب و کار می کند و به همین دلیل است که وی به همان اندازه که فروش می کند، به فروش می رساند.

اجازه دهید این را از شما بپرسم: اگر شما نمی توانید برای ۱۵۰ کیلو خریدار تلفن پاسخ دهید، چگونه می توانید خود را به عنوان “بالای آن” به خریداران میلیون دلاری معرفی کنید؟

۲٫ آنها خود را به شیوه ای بی نظیر معرفی می کنند

صفات دوم که همه آنها مشترک هستند، نام تجاری آنهاست. شما نمیتوانید یک نهنگ را با استفاده از همان طعمه که برای ماهیگیری برای minnows با ماهیگیری میروید، دریافت کنید. به عبارت دیگر، اگر شما لباس های شلوار جین و تی شرت را به ملاقات ها اختصاص دهید، قصد ندارید وکیل را با ارزش خالص ۱۰۰ میلیون دلار جذب کنید. همه این عوامل بزرگ زمان برند خود را زندگی می کنند. این فقط یک نام تجاری کار نیست، بلکه نام تجاری زندگی است.

وقتی کاترینا کمپین ها را در داخل یک استودیوی ضبط بامزه با دیسک های پلاتین بیشتر روی دیوار دیدم بیشتر از آنکه می توانستم حساب کنم، دقیقا مثل عکس های فیس بوک و وب سایت او بود. وقتی فردریک اکلوند و من صفحات وب خود را برای متفکران ایجاد کرد، بزرگترین نگرانی او این بود که تصاویر و سبکهای مورد استفاده ما چیست. او به ما گفت: “من یک نام تجاری هستم، و من تنها از مردم می توانم چیزهایی را که با نام تجاری من مطابقت دارد، بگذارم.”

Josh Flagg پوشیده از دمپایی فانتزی. فردریک جوراب های خنده دار دارد. نام تجاری هرمان در مورد شخصیت اوست. او می داند که مشتریان ثروتمند و تکنسین او زمان خنده و سرگرم کننده راضی می کنند. آنها همه چیزهایی دارند که به عنوان دزدکی حرکت کردن دزدیده می شوند که واقعا چه کسانی هستند، اما نام تجاری آنها چیزی است که برای اولین بار است.

اجازه دهید از شما بپرسم: اگر یک مدیر صندوق بیمه ثروت آگهی شما را در جایی دیدید، آیا فکر می کنید که می توانید ۱۰ میلیون دلار خانه خود را اداره کنید؟ آیا نام تجاری شما (یا عدم آن) موفق به کسب اعتماد به نفس خود در نگاه اول خواهد شد؟

۳٫ آنها اقدام بزرگی می کنند

سومین چیزی که این همه گیرندگان مشترک دارند این است که اقدامات گستردهای را انجام دهند. من هر یک از این افراد خوب را خواسته ام که داستانشان را به من بدهند. آنها تقریبا همه یکسان هستند. آنها رویایی داشتند، روی آن عمل می کردند و با آن روبرو می شدند تا زمانی که چیزی می خواستند. بی قید و شرط از فشار خود را شگفت انگیز است.

در حالی که فرد معمولی در حال تلاش برای ساخت یک برنامه است و سپس آن را اجرا می کند، این تولیدکنندگان بزرگ اقدامات خود را انجام دادند و این طرح را به همان اندازه انجام دادند. Josh Flagg به من گفت که چگونه در تمام خانه های همسایه مادر بزرگش برای کسب کسب و کار ضربه زد. فردریک به من یک داستان در مورد اینکه چگونه او را توسعه دهندگان هر روز به مدت چهار سال قبل از وارد شدن به بازار، به من گفت. هرمان چند ساعت فیلم برداری کرد قبل از اینکه او دستگیر شود.

هرچند که فناوری جدیدی را در بر بگیرد، با ضربه زدن در درها و یا تماس با الاغ خود، همه آنها اقدامات عظیم را بارها و بارها انجام دادند تا زمانی که آنچه را که می خواستند دریافت کنند. آنها هرگز فراموش نشدند، زیرا می دانستند رقابتشان تسلیم خواهد شد و در نهایت می توانند برنده شوند. و همه چیز درست بود!

اجازه دهید از شما بپرسم: چرا یک طرح کسب و کار بنویسید وقتی می توانید یکی را زندگی کنید؟ مطمئنا، برای قرار دادن یک طرح در کاغذ، خوب است، اما فقط یک برنامه در حال اجرا می تواند نتایج شما را به دست آورد.

دفعه بعد شما تعجب می کنید که چه چیزی برای حرکت حرفه ای خود به سطح بعدی (هر آنچه که ممکن است برای وضعیت شما شبیه باشد)، به اینها نگاه کنید

این مطلب هم بخوانید مفیده :  خداوند به هرکس بخواهد بی حساب روزی میدهد

درباره‌ی مهدی فارسی

من کمک می کنم تا بتونی یادبگیری چگونه یک فایل پیدا کنی به قیمت برسونی و بعد بفروشی و کمیسیون خوب بگیری .

همچنین ببینید

دوره نکات حقوقی املاک

جلسه اول دوره نکات حقوقی خرید و فروش املاک و مستغلات     دانلود فایل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت در دوره رایگان ۸ جلسه ای ” آموزش فروش حرفه ای ملک و مستغلات “
هر روز یک جلسه از دروس به ایمیل شما ارسال خواهند شد