خانه / مقالات / هر کس نون دلش را می خوره!!!

هر کس نون دلش را می خوره!!!

قدیمی ها میگفتن هرکس‌به اندازه دلش روزی میخوره …❤️
قلب و دل هم جایگاه ایمان هستش💥
.
.
پس به هرکس اندازه ایمانش روزی داده میشود …

خیلی از دوستان و اعضای کانال بهمون میگن مطالب انگیزشی بزارید 😊
منظورشون مطالبی ست که انسان را به تلاش سخت و کار طاقت فرسا تشویق میکنه…😂

کتاب مقدس

قبلا هم که یه بار گفتیم این کانالهایی که دیگران را تشویق به سختی کشیدن

میکنن برای موفق شدن ، خودشان دوتا کتاب موفقیت توی زندگی شون نخوندن… 😭🤕

سوال مهم اینه …( فوت کوزه گری )
ایمان چطور به وجود میاد ؟🧐🤔خیلی ساده ست …
ایمان با تکرار به وجود میاد …تکرار
واسه همین در پنج بار در روز‌ باید نمازخواندن را تکرار کرد …
☯️🔄🔃🔄🔃

برای اینکه به خودت ایمان داشته باشی باید یه فکر ،یه حرف رو میلیون ها بار تکرار کنی تا در عمل اتفاق بیفته… ☯️☯️☯️

هرکس به اندازه دلش روزی می بره … ❤️💛
نمیخواد سختی بکشی و خودتو اذیت کنی ایمانت را تقویت کن …

مشاور میشناسم ماهی یک میلیارد تومان پول میسازه روزی ۳ ساعت کار میکنه ( خدا ناظر بر صحت حرفم هست )🕋🕋🕋
همین مشاور روزهایی که سختی میکشید و خودشو اذیت میکرد ماهی یک میلیون تومان پول در می آورد با روزی ۱۲ساعت کار …🧗🏻‍♂🧗🏻‍♀🚵🏻‍♀️🏋🏻‍♂

چقدر دلمون میگیره که بعضیها به جوان تر ها آدرس غلط میدهند😔… نمیدونم شایدم این راهی است که خودشان رفتند و راه دیگه ای بلد نیستند …☹️

 

 

قرآن کریم

قَالَ رَبِّ اشْرَحْ لِي صَدْرِي ﴿۲۵﴾

گفت پروردگارا سينه‏ ام را گشاده گردان (۲۵)

وَيَسِّرْ لِي أَمْرِي ﴿۲۶﴾

و كارم را براى من آسان ساز (💪🏼🙏🏼

دلت را بزرگ کن …❤️

 

 

متدهای علم موفقیت مدرن

امروزه علم موفقیت دو مسیر متفاوت را برای رشد و موفقیت ارائه میدهد

 

۱- استفاده از ضمیر ناخودآگاه و قدرت ایمان و باور

۲- برنامه ریزی ٬ تلاش مستمر و سختکوشی طاقت فرسا

بیزینس من موفق

 

اساتید هر دو دسته بسیار مطرح و مشهور هستند و طرفداران بسیاری هم دارند.

من در تجربه شخصی ام به هر دو روش در برهه های مختلف زندگی ام عمل کردم .

ماه ها و سال ها به روش اول و ماه ها و سال ها به روش دوم عمل کرده ام …

از هر دو روش نتیجه مالی و عملی گرفته ام و از اولی بیشتر …

یه جایی به این سوال رسیدم … اگه می تونم بدون سختی کشیدن پول بسازم چرا باید سختی بکشم؟!

چرا باید خودم را اذیت کنم …؟!

 

قبلا هم در مقاله « به کدام راه؟! » گفتم… چند مرحله در زندگی کاری ام داشتم

مرحله اول دویدم و نرسیدم به هدفم … ( مشاور مبتدی )

مرحله دوم دویدم و رسیدم به هدفم … ( مشاور مبتدی )

مرحله سوم ندویدم و رسیدم به هدفم … ( مشاور حرفه ای )

دوست دارم به عزیزانی که باهام کار می کنند و باهام در ارتباط هستند روش سوم را یاد بدهم …

واقعا اگر تلاش طاقت فرسا نیاز نباشه برای موفقیت باز هم کسی حاضره که به خودش سختی بده؟!

با تلاش کردن و با تمرکز کار کردن اصلا مخالف نیستم و اینها کاملا لازم هست برای موفقیت ٬ با رنج کشیدن و تلاش طاقت فرسا مخالفم

بسیاری از مشاوران پولساز بزرگ را هم دیدم و بررسی کردم … اصلا اهل دویدن نیستن …

با دویدن طاقت فرسا نمیشه کارهای بزرگ کرد … نیاز به یک انرژی بزرگ دارم نیاز به دستان خدا داریم …

با ایمان داشتن دستان خدا همراهمان خواهند بود …

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد …

الهی روزی تون هزار برابر شه …

درباره‌ی مهدی فارسی

من کمک می کنم تا بتونی یادبگیری چگونه یک فایل پیدا کنی به قیمت برسونی و بعد بفروشی و کمیسیون خوب بگیری .

همچنین ببینید

مال و ثروت از دیدگاه اسلام

اهمیت ثروت و ثروتمند در اسلام 💰💵💲

این مقاله از کانال تلگرام آموزش مشاورین املاک برداشته شده است سلام رفقای جان امیدوارم …

9 نظر

  1. سلام میشه در نوشتن مطالب کلی گویی نکید و شفاف بفرماید منظورتون از کسانی که دو تا کتاب نخوندن کی ها هستند؟ و یا کسی که ماهی یک میلیارد در امد داره با سه ساعت کار معرفی کنید ایا با توکل به خدا کردن و و تنها از او یاری جستن و دعا کردن که خدایا مرا در این کار موفق بدار کافی است؟//////////////////

    • جانب ادب و امانت در حفظ اطلاعات همکاران ما را معذور میداره از بیان برخی‌ مطالب.
      بسیار هستند کسانی که اطلاعات فنی و مهارت املاک بسیار‌ دارند اما پول نمیتوانند بسازند … حلقه گمشده این دسته از همکاران چیست؟

  2. حلقه گمشده این افراد این هست که نمیدونند میشه ار بیل فروختن ثروتمند شد وقتیکه همه در حال گنج پیدا کردن هستند و به بیل نیاز دارند به عبارتی میشه گفت خیلی از مشاورین خوشان نیاز به مشاوره دارند و هیچ درک درستی از شغلشون ندارند حتی میشه گفت واسطه یا رابط هم نیستندفقط ادعای این کار را در میارند

    • به نظر شما مشاوری که ده سال کارش املاک هست و پیشترها قرارداد میلیاردی می نوشته ولی الان چندین ماه است که کار نکرده مشکلش چیه؟

      • گفت اسان گیر برخود کارها کز روی طبع / سخت می گردد جهان بر مردمان سخت کوش.
        قرار داد میلیاردی نوشتن دلیل ثروتمندی و موفقیت یک مشاور املاک نیست کسی که ده سال املاکی کرده باید الان در کار ساخت و ساز باشه نه اینکه بشینه منتظر مشتری باشه وبگه چند ماه که کار نکردم این فرد معلومه اصولی کار نکرده اگر کار کرده بود ظرف ۵ سال به موفقیت مالی رسیده بود تا اخر عمرش.

        • سپاس از شما که نظرات ارزشمندتان را باما و سایر دوستان به اشتراک گذاشتید

          • ۳عامل مهم در فروش نکردن یک مشاوراملاک
            آگوست ۸, ۲۰۱۶
            /در مقالات, مقالات اموزشی برای مشاوران املاک /توسط modir
            مشاوراملاک

            مشاور املاک

            مشاوراملاک مبتدی ویا باسابقه با این سوال درگیر هستند که چرا من نتوانستم ان ملک رو که اگهی کرده بودم را بفروشم.به چه دلیل خریدار از خرید خود منصرف شودوبه من نه گفتوان ملک مورد نظررایک مشاوراملاک دیگه فروخت وکمیسیون ان را دریافت کرد.چرا من نتوانستم من که فایل رو اگهی کرده بودم من که پیگیر فروش ملک بودم اما چرا خریدار از خرید خود منصرف شود.امروز می خواهیم به سه عامل مهم در فروش نکردن مشاوران املاک اشاره کنم .
            مشاوراملاک حرفه ای

            مشاوراملاک …اماقبل از ان.. به یک نکته مهم واساسی که موفقیت یک مشاوراملاک حرفه ای را رقم می زند این است که ماموریت شما به عنوان یک مشاور املاک فقط فروش واجاره یک ملک نیست.مشاوران حرفه ای املاک این رو اصل کار خود انتخاب کرده اند که هدف وماموریت من کمک به خانواده ها برای به دست اوردن یک محیط عالی برای زندگی کردن است.برای درک این موضوع مقاله مشاور املاک باشید نه دلال املاک را بخوانید.

            یک مشاور املاک حرفه ای همانند یک قهرمان المپیک باید رفتار کند باید از امادگی جسمی وذهنی وروانی وتاکنیکی لازم برای شرکت در مسابقات المپیک داشته باشد.از طرفی مانند مربی ورزیده وخبره است که مشتری خود را از تمام جنبه های احساسی منطقی واقتصادی معامله با خبر می کند تا وی مشتاقه ملک مورد نظر شود.شما باید بدانیدکه مردم راه حل مشکلات خود را می خرند نه ملک را در واقع شما به عنوان یک مشاوراملاک باید راه حل گرا باشید.برای درک بهتر مقاله به جای فروش ملک راه حل را بفروشید را بخوانید.
            اولین عامل فروش نکردن مشاور املاک درک نادرست از نیاز های خریداران

            یکی از عواملی که خریداران به ما نه می گویند درک نادرست از نیازهای خریداران است.یکی از بزرگترین اشتباهات مشاوران املاک این است که بدونه شناسایی نیاز های مشتری مثل یک نوار ضبط شده وکاملا خشک وبی احساس شروع می کند به گفتن اخبار فایل مورد نظر! وانتظار داردکه خریداران هم به دست پایشان بیفتندوالتماس کند که ما این ملک رو می خواهیم .بیاید منصفانه قضاوت کنیم وبرای چند لحضه خودتان را به جایی مشتریان بیچاره بگذارید صدای ضبط شده خودتان را گوش کنید وببینید شماحاضر هستید که ازاین مشاوراملاک مشاوره بگیرید وخرید کنید.ایا با این نحوه مذاکربا مشتری هیچ رغبتی برای خرید در شما ایجاد می شود.پس به مشتری هم حق بدهید که از خرید خود منصرف شوند .همان طور که هر پیچی اچار مخصوص خودش وهر قفلی کلیدمناسب رامی خواهدهر مشتری برای متقاعدشدن برای خریدمحصول متناسب با نیازش را می خواهد. ما همواره با فرضیات ذهنی خودمان می خواهیم درباره مشتری و وضعیت اوقضاوت کنیم از انجا که برای همه قفلها فقط یک کلید داریم شروع می کنیم به توضیحات در مورد ملک مورد نظر وبعداز توضیحات انتظار داریم که خریداران ملک پیشنهادی ما را بخرند.یک مشاور املاک حرفه ای اطلاعات لازم وکافی درباره خریداران ومستاجران ازانها می گیرد.بنابراین ما با سوال کردن از مشتری وبه دست اوردن اطلاعات به راحتی می توانیم یک استراتری فروش را دنبال کنیم وبا نمایش دادن ان برای مشتری به نهایی کردن فروش کمک کنیم.
            سوال های درست در این مورد

            مبلغ سرمایه گذاری

            مساحت محیطی که می خواهید در ان زندگی کنید

            اهداف مالی شما بعد از خرید

            وضعیت درامدی ومیزان رضایت خریداران از درامدشان

            دومین عامل فروش نکردن یک مشاوراملاک عدم تاثیرگذاری در خریداران ملک
            مشاور املاک

            مشاوراملاک

            امروزه هر چه را که مردم راجب ان اطلاع داشته باشند ایا ان را خرید می کنند شما چطور . در مورد بسیاری از کالا ها ی مدرن ایا دانستن اطلاعات درباره ان منجر به خرید شما می شود مسلما نه شما باید خریداران را ترغیب به خرید کنید . اساسا باید بپذیریم که ترغیب واطلاع رسانی کاملا مجرا ومنفک از یکدیگر باید بدانیم. خیلی از مشاوران وبازاریابان املاک فقط اطلاع رسانی می کنند . وهیچ احساسی را در مخاطب ایجاد نمی کنند.ترغیب کردن اطلاع رسانی نیست بلکه گزیده ای ازاطلاعاتی است که با تکنیک ها وروشها ی خاص طرح می شود که الزاما می باید در مخاطب نیاز وانگیزه ایجاد نماید.

            ترغیب باید در مخاطب علاقه برای کسب اطلاعات بیشتر ایجاد کند.این وظیفه شما است که به انها کمک کنید وان ها را ترغیب کنید تا خواسته ها یشان را تشخیص دهند وانها را بیان کنند. خریداران همیشه احساسی عمل می کنند وبا منطق ان را توجیه می کنند .معمولا مشتریان شما به دلیل مشغله فکری نمی توانند ملک مورد نظر را به درستی ارزیابی کنند ای شما هستید که بایستی برایش مشخص کنید .که پیشنهاد شما چگونه به حل مشکلاتش کمک می کند.

            با طرح پرسشها مختلف به مخاطبتان کمک کنید تا نیاز هایش را بشناسد وان را به خواسته های واقعی تبدیل کند.اگر این کار را انجام بدهید شماخریدار را ترغیب به خرید وتاثیرگذاری را انجام داده اید . اگر شما بتوانید از نظر احساسی مشتریان را درگیر فروش کنید شما یک فرصت خیلی خوب برای بستن وقطعی کردن فروش خواهید داشت.

            این استیو جابز بود که تصمیم می گرفت ما باید از چه نوع لپ تاپ وبا چه کیفیتی استفاده کنیم .اوبود که تصمیم می گرفت که برای برقراری ارتباط چه چیزی وبه چه شکل وکیفیتی باید در دستان ما جای بگیرد.مثل استیو جابز فروش کنیدبه نظر شما اگر استیو جابز مشاور املاک بود چگونه فروش می کرد!؟.

            سومین عامل فروش نکردن یک مشاوره املاک نداشتن یک سناریو پایانی

            در فروش ملک بزرگترین اشتباه مشاورین املاک که ۸۰%فروش را از بین می برد این است که مشاورین املاک سناریو پایانی رو طراحی ومشخص نکرده اند برای غلبه برتردید مشتری .

            سناریو از قبل طراحی شده است که مشخص می کند که یک بازاریاب املاک چه دیالوگ را از اول تا پایان فروش باید بگوید وسناریوی باید برای مرحله پایانی فروش داشته باشد در این مرحله خریدارن باید تصمیم یگیرد که ملک که شما به ان معرفی کردیدرا بخرد یا نخرد سناریو شما را تا پایان هدایت می کند.در مقاله بعدی در موردسناریو در فروش ملک توضیحات مفصلی می دهیم .

            اگر یک مشاوره املاک این سه عامل را رعایت کند می تواند یک کمیسیون خوب از یک معامله داشته باشد….

  3. با سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی،در منطقه محدوده فعالیت ما حدودا هفتاد دفتر مشاور املاک وجود دارد ،ولی به نظر من از این تعداد ده درصد هم کار بلد نیستند،در هر کاری،باید علم آن را داشته باشی،و با توجه به نیاز مشتری،باید بتوان بهترین راه حل را پیش روی مشتری،گذاشت،به نظر من مشتری اول باید به مشاور اعتماد کند،و در نهایت وقتی که با نتیجه مثبت رو برو شد،با خیال راحت برای خرید های بعدی،شما را به نزدیکترین خویشاوندان خود معرفی میکند،من همیشه این مثال را میزنم،مشاور مثل یک کشاورز،شروع به کاشتن بذر میکند،زمبن را آماده میکند،بذر را میکارد،نگهداری میکند،به طور حرفه ای و در آخر کار برداشت میکند،من در طول یکسال ۱۲۰قرارداد اعم از فروش،اجاره،،،،را با تلاش و کوشش و زحمت فراوان به انجام رسانده ام،،،،،،،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت در دوره رایگان ۸ جلسه ای ” آموزش فروش حرفه ای ملک و مستغلات “
هر روز یک جلسه از دروس به ایمیل شما ارسال خواهند شد