بلاگ

6 تکنیک مهم در رابطه با فروش ملک

درهر جامعه ای افرادی که با خرید و فروش سرو کاردارند علاوه بر تخصص در قبال کالایی که برای فروش عرضه میدارند میبایست همان قدر هم در رابطه با روانشناسی و شناخت شخصیت اجتماعی خریداران اطلاعات کسب کرده و آموزش ببینند و صرف ارائه کالای مورد نظر و فروش آن کافی نبوده ودر بلند مدت مواجه با شکست می شوند .

فروشندگان حرفه ای املاک نیز از این قاعده مستثنی نبوده ،آنان بایستی به تخصص فروش کاملا” آشنا بوده و آموزش فروش را جزو اصلی ترین و اساسی ترین کارهای روزمره خود قرارداده و به آن ایمان داشته باشند . و با آموزش فروش موفقیت خود رادراین زمینه تضمین نمایند.

چند نکته مهم و تکنیکی را در این رابطه به عرضتان میرسانم :

  • مهارت فروش فقط با آموزش صحیح بدست آمده و در صورت داشتن آموزش خاص و سرپرستی مناسب 

میتوانید مانند یک فروشنده با تجربه و موفق ظاهر شوید .

  • آموخته های خود را در مرحله فروش به اجرا گذارده و نقاط ضعف و قوت خود را یادداشت کرده و بااین بررسی و یادداشت منابع خوبی را برای تجربیات آینده خود ذخیره کنید .

 

  • در مراحل اولیه فروش خودرا یک مشاور بدانید ولی در مرحله آخر که قرارداد فروش منعقد گردید خودرایک فروشنده موفق بدانید .

 

  • با تجزیه و تحلیل شکست در فروش اعتماد به نفس خود رابالا برده و اشتباه را پیدا کنید و انرژی خود را جمع آوری و روش قبلی خود را اصلاح کنید .

 

  • یک قاعده ای هست به نام قاعده پارتو که میگوید 20درصد هرچیزی قابل اهمیت بوده و 80درصد مابقی دارای اهمیت ناچیزی است .یعنی اینکه یک مشاور حرفه ای همیشه برروی 20درصد چیزهای مهم که دارای اهمیت واقعی بوده تمرکز میکند پس سعی کنید با آموزش و یادگیری فروش جزو 20درصد  از مشاورین املاکی بوده که0 8درصد فروشها متعلق به آنهاست .

 

  • چرخه فروش یکی از مهمترین مهارتهای فروش است .چرخه فروش زمان فروش است که از اولین تماس مشتری شروع شده وبا انعقاد قرارداد باتمام میرسد . هرچقدر زمان این چرخه فروش را کمتر کنیم به موفقیت بیشتری دست پیدا میکنیم .یک مشاور املاک حرفه ای چرخه فروش خود را محاسبه نموده و دربازه زمانی مشخص اگر به نتیجه نرسید درارتباط با متقاضی تجدید نظر کرده ووقت خود رابیش ازاین تلف نکرده و تصمیم نهایی را در رابطه با ادامه کار و یاتغییر شکل آن میگیرد. 

      الهی روزیتون هزاربرابر بشه🌹

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در تلگرام

کانال مارو دنبال کنید!

در آپارات

ما را دنبال کنید!

در اینستاگرام

صفحه مارو دنبال کنید!

در یوتیوب

کانال مارو دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید