جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • دوره های آموزشی
    • دوره های حضوری
      • دوره حضوری آموزش مشاور حقوقی و قراردادنویسی املاک
    • دوره های غیر حضوری و ویدیویی
      • دوره 7 ساعت آموزش مشاوره املاک مدرس مهدی فارسی
      • دوره صفر تا صد آموزش مشاور املاک
      • آموزش جامع مشاور املاک
      • دوره آموزش فروش ملک در اینستاگرام (اینستا ملک + آپدیت ۲۰۲۲)
  • فروشگاه
    • پکیج های آموزشی
      • پکیج آموزش نحوه نوشتن قرارداد فروش ملک (مبایعه نامه املاک، نگارش قرارداد و تنظیم مشارکت در ساخت)
      • پکیج نکات مهم تنظیم قرارداد جعاله
      • الفبای مشاوری املاک (PDF آموزش قوانین مشاور املاک)
    • کتاب های آموزشی
      • کتاب صفر تا صد املاک
  • درباره کام
  • تماس باما
  • وبلاگ
    • فیلم های آموزشی
    • پادکست های آموزشی
    • مقالات
      • مشاور املاک حرفه ای
      • مشاور املاک مبتدی
      • مقالات کارآفرینی
      • سایر مقالات

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

ثبت نام

logo
جستجو کردن
آخرین اطلاعیه ها
جهت نمایش اطلاعیه باید وارد سایت شوید
0
  • خانه
  • دوره های آموزشی
    • دوره های حضوری
      • دوره حضوری آموزش مشاور حقوقی و قراردادنویسی املاک
    • دوره های غیر حضوری و ویدیویی
      • دوره 7 ساعت آموزش مشاوره املاک مدرس مهدی فارسی
      • دوره صفر تا صد آموزش مشاور املاک
      • آموزش جامع مشاور املاک
      • دوره آموزش فروش ملک در اینستاگرام (اینستا ملک + آپدیت ۲۰۲۲)
  • فروشگاه
    • پکیج های آموزشی
      • پکیج آموزش نحوه نوشتن قرارداد فروش ملک (مبایعه نامه املاک، نگارش قرارداد و تنظیم مشارکت در ساخت)
      • پکیج نکات مهم تنظیم قرارداد جعاله
      • الفبای مشاوری املاک (PDF آموزش قوانین مشاور املاک)
    • کتاب های آموزشی
      • کتاب صفر تا صد املاک
  • درباره کام
  • تماس باما
  • وبلاگ
    • فیلم های آموزشی
    • پادکست های آموزشی
    • مقالات
      • مشاور املاک حرفه ای
      • مشاور املاک مبتدی
      • مقالات کارآفرینی
      • سایر مقالات
فهرست
  • خانه
  • دوره های آموزشی
    • دوره های حضوری
      • دوره حضوری آموزش مشاور حقوقی و قراردادنویسی املاک
    • دوره های غیر حضوری و ویدیویی
      • دوره 7 ساعت آموزش مشاوره املاک مدرس مهدی فارسی
      • دوره صفر تا صد آموزش مشاور املاک
      • آموزش جامع مشاور املاک
      • دوره آموزش فروش ملک در اینستاگرام (اینستا ملک + آپدیت ۲۰۲۲)
  • فروشگاه
    • پکیج های آموزشی
      • پکیج آموزش نحوه نوشتن قرارداد فروش ملک (مبایعه نامه املاک، نگارش قرارداد و تنظیم مشارکت در ساخت)
      • پکیج نکات مهم تنظیم قرارداد جعاله
      • الفبای مشاوری املاک (PDF آموزش قوانین مشاور املاک)
    • کتاب های آموزشی
      • کتاب صفر تا صد املاک
  • درباره کام
  • تماس باما
  • وبلاگ
    • فیلم های آموزشی
    • پادکست های آموزشی
    • مقالات
      • مشاور املاک حرفه ای
      • مشاور املاک مبتدی
      • مقالات کارآفرینی
      • سایر مقالات
  • خانه
  • دوره های آموزشی
    • دوره های حضوری
      • دوره حضوری آموزش مشاور حقوقی و قراردادنویسی املاک
    • دوره های غیر حضوری و ویدیویی
      • دوره 7 ساعت آموزش مشاوره املاک مدرس مهدی فارسی
      • دوره صفر تا صد آموزش مشاور املاک
      • آموزش جامع مشاور املاک
      • دوره آموزش فروش ملک در اینستاگرام (اینستا ملک + آپدیت ۲۰۲۲)
  • فروشگاه
    • پکیج های آموزشی
      • پکیج آموزش نحوه نوشتن قرارداد فروش ملک (مبایعه نامه املاک، نگارش قرارداد و تنظیم مشارکت در ساخت)
      • پکیج نکات مهم تنظیم قرارداد جعاله
      • الفبای مشاوری املاک (PDF آموزش قوانین مشاور املاک)
    • کتاب های آموزشی
      • کتاب صفر تا صد املاک
  • درباره کام
  • تماس باما
  • وبلاگ
    • فیلم های آموزشی
    • پادکست های آموزشی
    • مقالات
      • مشاور املاک حرفه ای
      • مشاور املاک مبتدی
      • مقالات کارآفرینی
      • سایر مقالات
آخرین اطلاعیه ها
جهت نمایش اطلاعیه باید وارد سایت شوید
0
logo
جستجو کردن

وبلاگ

مرکز جامع آموزش مشاورین املاک > مقالات > در ارتباط با مشتری چه کارهایی هرگز نباید انجام دهیم

در ارتباط با مشتری چه کارهایی هرگز نباید انجام دهیم

دی 13, 1401
ارسال شده توسط mehrabian
مقالات
آموزش مشاور املاک

در ارتباط با مشتری چه کارهایی هرگز نباید بکنیم

یکی از مهمترین بخش های هر کسب و کار ارتباط با مشتری است وبرای حفظ وی باید برخورد در خور توجهی داشته باشیم به وعده ها و قولهایی که میدهیم عمل کنیم و در این صورت است که مشتری ذهنیت خوبی را نسبت به ما پیدا میکند .

  • ازجمله موارد مهمی که دررابطه با ارتباط مشتری نباید انجام دهیم دادن اطلاعات نادرست در زمینه ملک میباشد یادتان باشد که اطلاعات واضح و مشخص از ملک باعث جلب اعتماد مشتری شده وانجام یک معامله پرسود را برای شما به دنبال خواهد داشت .
  • در ارتباط با مشتری نباید مطالبی را عنوان کنیدکه از عهده آن برنیامده وانتظاراتی را ایجاد کنید که نتوانید آنرا برآورده کنید .
  • یکی دیگر از اشتباهاتی که میتوانید انجام دهید نشنیده گرفتن خواسته های مشتریان است .گوش کردن به مشتری اهمیت بسیاری دارد زیرا شما با خواسته های وی آشنا شده و به راحتی میتوانید وی را به خواسته ها یش نزدیک کرده و به در آمد برسید .
  • درحضور مشتری ترجیحا” با همکارانتان صحبت نکنید ، ازشوخی کردن با کارکنان پرهیز کرده و از خندیدنهای بلند گونه خودداری کنید . زیرا این رفتارها تاثیر بسیار بد و نامطلوبی برروی مشتری میگذارد که قابل جبران نیست .
  • زمانیکه مشتری آه بلند و عمیقی میکشد و دست به سینه در مقابل شما مینشیند نشان دهنده به ستوه آمدن وی است و با این علائم نشان میدهد که دیگر علاقه ای به شنیدن حرفهای شما ندارد و شما نیز برای برقراری ارتباط تلاش بیهوده میکنید .
  • پرسیدن سوالاهای خوب از مشتری باعث میشود که بهتر نیازهای وی را بشناسیم و بتوانیم پیشنهادات بهتری را ارائه کنیم  و راهکارهای مناسب وی را در زمان مناسب بدهیم .
  • به هنگام مکالمه تلفنی با مشتری باید از هرجهت اطلاعات شما آماده و کامل باشد . تمامی اطلاعات را مرور کرده و همراه داشته باشید لیست سوالاتی که ممکن است در حین مکالمه پرسیده شود را آماده کرده و پاسخ مناسب به آن را یادداشت نمایید .
  • در هنگام صحبت کردن با مشتری به لحن و ریتم کلام خود دقت کنید اگر لحن شما مناسب نباشد برقراری ارتباط سخت و دشوار میشود . استانداردهایی را برای مکالمه و رعایت فن بیان بامشتری خود در نظر بگیرید .زبان خوش استفاده از عبارات و جملات مثبت باعث میشود تا مکالمه ادامه پیداکرده و از سوءتفاهمهای احتمالی جلو گیری شود ازبکار بردن کلمات منفی مانند نمی توانید ، نباید و….. که به شدت بار منفی دارد خودداری کرده و سعی کنید که مشکل مشتری را حل کنید نه اینکه چیزی بگویید که واکنش او را برانگیزد .
  • با همان ادبیاتی با مشتری صحبت کنید که خود او صحبت میکند . یعنی اگر لحن مشتری شما رسمی و جدی است شما هم  به همان شیوه صحبت کنید و یا چنانچه از ادبیات غیر رسمی و خودمانی استفاده میکند سعی نمایید که با او همراه شوید .
  • اگر مشتری شما اهل شوخی است با حفظ مرزهای اخلاقی اوراهمراهی نمایید و به یاد داشته باشید که استفاده از شوخی و یا کنایه در نوشتار سخت تر فهمیده میشود و امکان اینکه سوء تفاهم پیش آید بسیار است . پس از شوخی نوشتاری در حد امکان خودداری فرمایید .
  • با مشتری طوری صحبت کنید که او با پرسشهای نه چندان مهم و گاهی خیلی ساده و پیش پا افتاده احساس ناخوشایندی نداشته باشد باید به گونه ای صحبت کنید که نشان دهد شما مشتاق حل مشکلش هستید و از این کار راضی و خرسند میباشید .
  • درصحبت با مشتری از ادبیاتی قابل فهم ،شفاف و دقیق استفاده کنید زبان گفتگوی شما نباید منفعل و تهاجمی باشد . با مشتری خود به صورت ماشینی صحبت نکنید ارتباط ماشینی بدور از ارتباطات انسانی است. در ارتباط با مشتری باید برخوردی دوستانه ، شخصی و خودمانی داشته باشید .
  • چنانچه اشتباهی از شما سرزد باید آنرا به اطلاع مشتری برسانید با پذیرش خطا واشتباه و اطلاع رسانی صحیح و عذرخواهی از مشتری پالسهای مثبتی را از وی دریافت خواهید کرد .
  • در پاسخگویی به مشتری اصول صداقت را رعایت کنید نباید مشتری را بیهوده برای امری که خودتان میدانید قطعا” شدنی و ممکن نیست به دنبال خود کشانیده و امیدوار کنید .
  • چنانچه لحن مشتری مناسب نیست و از خود ، رفتاری غیر منطقی بروز می دهد خونسردی خود راحفظ کرده و در نهایت ادب و احترام برخورد حرفه ای با وی داشته و سعی نمایید که متقاعدش کنید . نباید رفتار وکلام نامناسب مشتری روی شما تاثیر بگذارد و مانند خود او رفتار کنید .

درخاتمه ذکر این نکته ضروری است که برقراری یک ارتباط خوب با دیگران هنر است و استفاده از آن درجهت پیشبرد اهداف و نحوه برخورد بامشتری  تاثیر بسیار زیادی در شغل شما داشته و باید منتظر نتایج بسیار خوب آن نیز باشید .

الهی روزیتون هزار برابر بشه🌹

قبلی نکات مهم برای پیشرفت در کار املاک
بعدی بهترین مکان برای انتخاب مشاوره املاک

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام کام

ویدیو های آموزشی مشاورین املاک

کانال تلگرام کام

یه عالمه مطلب رایگان در کانال تلگرام

دانلود رایگان

شرکت در دوره رایگان

خیلی خوشحالیم که به جمع دوستان ما پیوستید! لطفا ایمیل خود را هر چند روز چک کنید

شرکت در دوره رایگان

شرکت در دوره رایگان ۸ جلسه ای ” آموزش فروش حرفه ای ملک و مستغلات “

نشان ملی رسانه های معتبر
logo-samandehi
دسته‌ها
جستجو برای:
آموزش مشاورین املاک کام
رسالت « مجله مشاورین املاک کام »

هدف ما اینه که اطلاعات ناب و کاربردی رو در اختیار اعضای سایتمون قرار بدهیم. سعی میکنیم از تمام اساتید بزرگ کشورمون در این مجموعه استفاده کنیم تکنیک ها و روش های برتر فروش ملک و مستغلات در جهان رو بررسی کنیم تا مخاطبان عزیز مان بدون دغدغه و نگرانی از جا ماندگی و عقب ماندگی از بازار جهانی در صنعت املاک و مستغلات بدرخشند. امید است بتوانیم انقلابی در آموزش و فروش املاک در کشور عزیزمان بیافرینیم . ادامه…

مطالب کاربردی
  • برای مبتدی ها
  • برای حرفه ای ها
  • برای مدیران املاک
دسترسی سریع
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • رهگیری خرید
Telegram Instagram icon--white

آدرس دفتر مرکزی : تهران -فرشته -مجتمع تجاری داریوش املاک آکام – تماس با ما ۹۱۰۳۵۴۹۳ – ۰۲۱

کلیه حقوق این وب سایت به وب کام تعلق دارد و هرگونه کپی برداری بدون مجوز پیگرد قانونی دارد.
 
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://kaaam.ir/?p=21364
دسته بندی دوره ها
دوره های من
دسته بندی دوره ها

دوره های آموزشی

  • 5 دوره

فروشگاه

  • 4 دوره
دوره های من
برای مشاهده خریدهای خود باید وارد حساب کاربری خود شوید
Facebook Twitter Youtube Instagram Whatsapp
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.

سوالی دارید؟ از ما بپرسید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

گروه آموزش کام

  • 02191035493
  • شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 17
  • info@kaaam.ir