بلاگ

برند سازی املاک

برند سازی در کار املاک نیازمند یک استراتژی با اهداف بلند مدت میباشد  که این اهداف و چشم اندازها باید به درستی به مشتریان انتقال پیداکند. اجزای اصلی این برند سازی شامل لوگوی مناسب و در خور شان دفتر املاک، نام مناسب جهت برند ،شعار پرمحتواو مختصر،رنگ سازمانی با سبک طراحی مناسب.

برای اینکه بتوانید یک برند سازی عالی داشته باشید باید شعاری که انتخاب میکنید دارای صداقتی که براساس آن رفتار میکنید باشد درجهت رفع نیاز متقاضی بکوشد و دارای نوآوری و خلاقانه باشد .

به وسیله برند سازی میتوانید در ذهن افراد ماندگار باشید و به وسیله آن اعتبار کسب نمایید . موقعیت های شغلی بسیاری رابدست آورید و با سازمانها و افراد زیادی که دست همکاری به سوی شما دراز کرده اند همکاری صمیمانه ای داشته باشید.

برای برند سازی ابتدا یک رزومه و استراتژی برای خود معرفی کنید و راجع به رزومه دیگر املاک هم تحقیق کنید و رقبای خود را بشناسید و چیزهایی نیزازآنها یاد بگیرید برای برند سازی باید صبر و حوصله به خرج داده و یک برنامه ریزی دقیق و بلند مدت داشته باشید . یک برنامه زمانبند ی شده برای خود تنظیم کرده  همه چیز را براساس نظم پایه گذاری کنید در پایان هرجدول زمانبندی شده کارهارامرور و نقاط ضعف و قوت آنرا مشخص نمایید . چنانچه به صورت گروهی این تصمیمات بررسی میشود نقطه نظرات دیگران رانیز یادداشت و راجع به آن فکر و تصمیم گیری کنید بدانید که هرفکر جدیدی میتواند یک ایده  به شما درجهت کمک به برند سازی خاص  شما بدهد.

استخدام مشاور املاک حرفه ای برای دفاتر املاک یکی از مهمترین کارها برای پیشرفت و برند سازی آن میباشد  با یک تیم حرفه ای به سرعت میتوانید به یک دفتر منحصر به فرد تبدیل شده و نام خود رابرسر زبانها بیندازید. انتخاب یک شعار مناسب میتواند وجه تمایز شما با دیگر برندهاباشد .شعار باید کوتاه،به یاد ماندنی، ومحبوب مشتری باشد .در برند سازی تمامی پیامها،المانهاباید با یکدیگر همخوانی داشته باشد.

برای اینکه بتوانید یک برند متمایز درکاراملاک با دیگران طراحی و اجرا کنید میبایست هدف خودتان را از دیگران متمایزکنید مثلا”فقط روی ملکهای ویلایی بامتراژ بالا کارکنید زمانیکه که این شاخه را انتخاب کردید مشتریان خاص خود را پیدا کرده و بازار یابی آن نیز آسانتر میشود.

الهی روزیتون هزار برابر بشه🌹

 

 

 

در تلگرام

کانال مارو دنبال کنید!

در آپارات

ما را دنبال کنید!

در اینستاگرام

صفحه مارو دنبال کنید!

در یوتیوب

کانال مارو دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید