بلاگ

چند نکته مهم برای جذب مشتری در فروش ملک

نکاتی مهم برای جذب مشتری در فروش ملک :

مشاوری املاک یکی از پردرآمدترین مشاغل موجود در ایران و سایر کشورها است. اما این شغل نیز مانند دیگر مشاغل چالش‌ها و سختی‌های خاص خودش را دارد. به جرات میتوان گفت که هیچ کسب ‌و کار دیگری مشابه مشاور املاک وجود ندارد. با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی کشور و رکود بازار مسکن، دوام آوردن در این فضای رقابتی برای دفاتر املاک کار آسانی نیست.

ما در این مقاله به سراغ جدیدترین و بهترین روش های جذب مشتری در مشاور املاک رفته‌ایم. با استفاده از تکنیک‌های این مقاله می‌توانید مشتری‌های جدیدی را جذب کنید. به‌علاوه این نکته را هم در نظر داشته باشید که 80 درصد از خریداران املاک، اگر از تجربه همکاری با مشاور راضی باشند، دیگر به سراغ مشاور املاکی دیگری نمی‌روند و همیشه از شما خرید می‌کنند.

ما در این مقاله لیست کاملی از بهترین ایده‌های بازاریابی برای افزایش و جذب مشتری در دفاتر املاک را گردآوری کرده‌ایم. این نکات هم برای مشاورین املاک تازه ‌کار مناسب است و هم برای افراد باتجربه‌ای که به دنبال روش‌های جدید می‌گردند.

همانگونه که میدانیم در دنیای امروز با گسترش فناوری، استفاده از اینترنت همه گیر شده و می توان گفت اولین فضای جستجو در هر زمینه ای برای مردم فضای اینترنت است. حضور در این فضا به کار و کسب شما کمک می کند.در ادامه شما را با چند ترفند برای جذب مشتری آشنا میکنیم.

استفاده از شبکه های اجتماعی :

در دنیای کنونی با گسترش روز افزون علم و فناوری ، استفاده از شبکه های مجازی فراگیر شده وبه جرات میتوان گفت اولین فضای جستجو در هر زمینه ای فضای شبکه های مجازی میباشد .و حضور دراین فضا برای دارندگان کسب و کار باعث رونق و جذب مشتری بیشتر میشود .

در جامعه امروزی بیشتر مردم از گوشی های همراه خود برای ورود به فضای آنلاین استفاده میکنند و آسانترین راه ورود به اذهان مردم استفاده از شبکه های اجتماعی میباشد .شما میتوانید به صورت رایگان و به سادگی از این امکانات استفاده کرده و بعنوان یک مشاور املاک حرفه ای خودرا به آنان معرفی نمایید .

اینستاگرام ، لینکدین و توییتر از جمله شبکه های اجتماعی پرطرفدار هستند. شما از این فضاها می توانید برای جذب مخاطب و تعامل با همکارانتان استفاده کنید. البته  حضور در هر کدام از این فضاها به مهارت خاص خود نیاز دارد که میبایست تمام فنون و مهارتهای آن را آموخته تا بتوانید تاثیر مثبتی را بر مخاطب خود بگذارید .

نکته بعد اینکه با مخاطب خود ارتباطی سالم و پایدار داشته باشید.  تماس با شما برای مخاطب باید راحت باشد. اگر مشتری به شما مراجعه کرد، به سرعت و با احترام پاسخش را بدهید. چرا که جایگزین برای شما زیاد است.  چنانچه به هر علت پاسخگوی تلفن مشتری نبودید در اولین فرصت تماس گرفته و بابت عدم پاسخ عذر خواهی کنید .

ساخت وب سایت مشاوره املاک :

دیگر اینکه برای معرفی خود و انجام معاملاتتان یک وب سایت حرفه ای بسازید. استفاده از وب سایت شما باید برای کاربر راحت باشد. کلیه اطلاعات ملک شامل اطلاعاتی از قبیل فاصله وسائط نقلیه عمومی ، فروشگاههای زنجیره ای ، فاصله تا اولین ایستگاه مترو ،مراکز بهداشتی،فرهنگی ،درمانی و…. را در اختیار کاربر قراردهید .

عکسها و فیلمهای ترجیحا” سه بعدی در اختیار کاربر قراردهید . موقعیت حدودی ملک را برروی نقشه آنلاین مشخص کرده تا مشتری به راحتی بتواند اطلاعات بیشتری از موقعیت مکانی ملک بدست آورد .

یکی دیگر از راه هایی که می تواند برای جذب مشتری به شما کمک کند راه اندازی یک وبلاگ حرفه ای  است. وبلاگی با محتوای مفید که می تواند کاربران زیادی را با شما آشنا کرده  و نام شما را در ذهن آنها ماندگار کند.

در خاتمه لازم به ذکر است  که عوامل و نیروهای داخلی و خارجی که به طور بسیا رموثری در پیشبرد کارتان موثر هستند را باید شناسایی کرده و بدانید که این عوامل و نیروها هستند که در پیشرفت کار شما و جذب مشتری بسیار اثر بخش بوده و عواملی از قبیل تجربه ،شناخت و اشراف کامل به منطقه و محدوده تحت فعالیت ،اشراف بر روی قیمتها و بسیاری از عوامل دیگر نیز کمک میکند به تصمیم گیری منطقی ،کسب اعتبار و اعتماد مردم و سایر کمکهایی  که از مشاورین واقعی مورد انتظار است.

 

الهی روزیتون هزار برابر بشه 🌹

 

در تلگرام

کانال مارو دنبال کنید!

در آپارات

ما را دنبال کنید!

در اینستاگرام

صفحه مارو دنبال کنید!

در یوتیوب

کانال مارو دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید