بلاگ

دانشجوی بی پولی که با شغل مشاور املاک به خواسته هایش رسید

آقای فارسی: در سال ۸۹ ۹۰ که من یک دانشجو بودن یک همکلاسی مشاور املاک ای داشتیم و من در آن زمان به دلیل اینکه درس می خواندم به دنبال یه کار پاره وقت بودم و کسی قبول نمی کرد که من برم پاره وقت اونجا کار کنم.
یا خیلی معدود کارهایی که قبول می کرد تقریباً حقوقش نزدیک به صفر بود.
این آقا رضا تو کار املاک بود ازش پرسیدم که کار املاک خوبه گفت آره خوبه.
گفتم همه میگن آدم های املاکی آدم های بدی هستند آیا انجایی که کار می کنی پول را همیشه می دهند گفت بله چون اگر ندهد از ماه دیگه نمیرم و او ضرر میکند.
گفتم بیام دفتر املاک شما گفت نه دفتر ما پره ولی روزنامه همیشه آگهی های زیاد داره و میتونی بری توی آگهی روزنامه ها بگردی و پیدا کنی.
از آن جا من وارد کار املاک شدم. به خاطر کار املاک درس را ول کردم و بسیار از تصمیمی که گرفتم راضیم از اون ماجرا الان ۱۱ سال میگذره.
-آیا از کارت راضی هستی؟
آقای فارسی: بله خدارو شکر. یکی از فامیلامون مهندسه جوشه. در یک سازمان بسیار امنیتی و بسیار بلند مرتبه. حقوقش واقعا صد برابر از من کمتره. صد برابر نه ده برابر.
و میگفت مثل اونتوی ایران ۴، ۵ نفر بیشتر شبیه نیستند. درآمدش از من املاکی که یک کار خیلی معمولی دارم انجام میدم صد برابر کمتره.
جالب که پیج ما رو هم داره دنبال میکنه و کج دارو مریض داره کار املاک انجام میده.
-به بقیه پیشنهادی می کنی؟
آقای فارسی: به آدمهای جدی که حاضرند عمل کنن داره ولی کار املاک آدم های ناموفق زیادی هم داره چون خیلی ها هستند ۱۵ سال در این کار هستند و نتیجه نگرفتن آنها آدم های آبکی هستند.
بسیاری از دوستای نزدیک من که میلیاردر ها ی الان هستند. ده سال پیش با من شروع کردم ورشکست بودند تو کار لوازم خانگی ورشکست شده بودند و کارهای دیگه ای که انجام داده بودند ورشکست شده بودند املاک بلندشون کرد املاک این پتانسیل رو داره.
-این ضمانت را به بچه ها میدید که اگر از آموزش های شما استفاده بکنند زندگیشان تغییر کنه؟
آقای فارسی: هزار درصد اگر عمل کنند و اگر جدی باشند آدم جدی میرسه آدم آبکی هرکاری کنه نمیرسه.

 

کانون آموزش جامع مشاور املاک کام به شما صفر تا صد مشاور املاک را می آموزد. مشاهده دوره های آموزشی بر روی لینک کلیک کنید.

الهی روزیتون هزار برابر

در تلگرام

کانال مارو دنبال کنید!

در آپارات

ما را دنبال کنید!

در اینستاگرام

صفحه مارو دنبال کنید!

در یوتیوب

کانال مارو دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید