بلاگ

فرق مشاور املاک با کمیسیون میلیاردی و مشاور با کمیسیون میلیونی

حتماً واسه شما سوال شده که چرا یک مشاور املاک یک میلیارد تومان درآمد دارد و یک مشاور املاک ۱۰ میلیون تومان.
اولین فرق پایه ای که با همدیگه دارند اینه که این دو در هویت با هم دیگه فرق دارند.

اون مشاوری که می‌تواند یک میلیارد تومان درآمد داشته باشد هویت و چیستی کار و او با مشاور املاک ۱۰ میلیون تومانی متفاوت است. اما یعنی چی؟ یعنی آن ارزشی که توانسته ایجاد کنه برای مشتری وقتی یک میلیارد تومن کمیسیون میگیرد مطمئا بیشتر از ان مشاوری است که 10 میلیون تومن میگیرد.
کسی که یک میلیارد کمیسیون میگیره ۱۰ میلیارد ۲۰ میلیارد و گاهاً بیشتر توانست ایجاد ارزش برای مشتری خود بکند.

آدمی که یک میلیارد کمیسیون میده اندازه اون یک میلیارد رنگه آدمی که ده میلیون کمیسیون میده اندازه ۱۰ میلیون تومان زرنگ مطمئن باش اون میدونسته چه پولی را به چه کسی میده. این ارزشی که مشاور برای مشتری ایجاد کرده ارزشی که او نشسته این سناریو را چیده. ارتباط و توانسته با مالک و مشتری بگیره. مانند مشتری بیاندیشد بفهمه چجوری مالک و مشتری فکر میکنند. چجوری میتونه این ارزش رو برای آن مشتری و برای آن مالک ایجاد کند.
مثلاً رفت دنبال یک سری مالکا متوجه شده که اینها نیاز به تجمیع سرمایه دارند نیاز به نقدینگی دارند الان تو شرایط بازار می توانند با یک قیمت مطلوب با یک شرایط پرداخت مطلوب برای مشتریان این خرید را انجام میدهد.

آیا مشاوره های دیگه این رو نمیدونن چرا در واقع آنها هم این مسئله را می‌دانند اما نمی‌توانند انجامش بدهند چون از روی کار خودشون رو نمیدونن. چون به آن هویت نرسیده نمی‌توانند مشتری به مالک را متقاعد کنند نمی توانند جلسه بگذارند.
چقدر ما مشتری و مالک هایی را دیدیم که مشاور با آنها زنگ میزند اما به جلسه نمی آیند اما وقتی مشاور املاک دیگری به آنها زنگ میزند به جلسه می آیند.

کانون آموزش جامع مشاور املاک کام به شما صفر تا صد مشاور املاک را می آموزد. مشاهده دوره های آموزشی بر روی لینک کلیک کنید.

الهی روزیتون هزار برابر

در تلگرام

کانال مارو دنبال کنید!

در آپارات

ما را دنبال کنید!

در اینستاگرام

صفحه مارو دنبال کنید!

در یوتیوب

کانال مارو دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید