بلاگ

نحوه بازدید و سرویس دادن به مشتری

خوب دوستان نکته ای که می خوام امروز بگم در مورد نحوه بازدید و سرویس دادن به مشتری بعضی از مشاورین عزیز از من میپرسند که ما ماهی 20 تا بازدید داریم ولی نمیتونم نشست بزارم قطعاً برای اینکه بازدید خوب داشته باشیم باید چه نکاتی را رعایت کنیم.
قطعاً برای اینکه بازدید خوب داشته باشیم باید یه سری از نکات رعایت کنیم اصلی‌ترین و مهم‌ترین نکته‌ای که می‌بایستی مشاور دقت کند، من بهش میگم آداب بازدید دادن یا آداب سرویس دادن.
این آداب چیه اینه که حتماً شما یک ربع قبل در لوکیشن و آدرسی که به مشتری دادید می بایست حضور داشته باشید. حتما بایستی با مالک یا نماینده یا سرایداری یا هر شخصی که میخواد به شما سرویس بده قبل هماهنگ کرده باشید و آنجا حضور داشته باشید.
حتما می بایست شما خودتون قبل از تشریف ببرید هم آپارتمان رو ببینید هم مشاعات و بازدید بفرمایید که اگر نکته ای هست یا ایرادی هست آن را برطرف کنید. ممکنه زمانی که شما مشتری رو میبرید و میگه آقا من پسند کرد نشست بذارید و وقتی به شما میگه بازدید مجدد می خوام که همسرم بیاد ببینه برادرم یا پدرم میخواد بیاد ببینه، قطعاً میاد خیلی موشکافانه اون آپارتمان و بازدید کنه.
اگر این آداب سرویس را رعایت کنیم قطعاً یه بازدید بسیار بسیار موفقی خواهیم داشت در مقاله بعدی به تو میگم بقیه آداب رو.

الهی روزیتون هزار برابر

در تلگرام

کانال مارو دنبال کنید!

در آپارات

ما را دنبال کنید!

در اینستاگرام

صفحه مارو دنبال کنید!

در یوتیوب

کانال مارو دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید