بلاگ

چگونه یک مشاور املاک حرفه ای باشیم ؟

چگونه یک مشاور املاک حرفه ای باشیم ؟

لازمه اینکه یک مشاور املاک حرفه ای باشیم باید توانایی به ثمر رساندن قراردادهای بزرگ را داشته باشیم و بتوانیم رضایت خریدار و فروشنده را در اکثر معاملات جلب کنیم .ویژگیهای شخصیتی مورد نیاز برای کار دراملاک ، یاد آوری وبکارگیری ارتباطهای انسانی است که بسیار موثر و مفید میباشد .همیشه باید به یاد داشته باشیم که در کار مشاوره املاک با انسانی سرو کار داریم که با دیگران متفاوت است باید او را درک کرده تا شما را حمایت کند .

باید مهارتهای ارتباطی را در خود تقویت کرده مثل گوش کردن ،خوب حرف زدن ،سرعت در فراگیری ،سرعت در انتقال مطالب ،نظم و دقت بالا که یکی از مهمترین مهارتهای ارتباطی میباشد .زیرا افرادی که فاقد نظم در کار هستند در زمینه پیگیری نمیتوانند موفق باشند . دقت بالا نیز برای حرفه ای شدن در کار املاک بسیار ضروری است .زیرا یکی از کارهای مهم یک مشاور حرفه ای کارشناسی صحیح ملک و قیمت گذاری اصولی آن  میباشد.

مشاورین املاک برای موفقیت در این شغل نیاز است که روی آموزش خود کار کرده و بتوانند درزمینه های ذیل دانش خود را افزایش دهند .

  • آشنایی با موارد حقوقی و اصطلاحات آن در کار املاک
  • آشنایی با انواع اسناد ملکی
  • نحوه تحریر اجاره نامه و مبایعه نامه وآشنایی با مفاد آن
  • افزایش دانش زبان بدن ومدیریت زمان ،شخصیت شناسی
  • آشنایی با تکنیکهای آگهی نویسی و نحوه پاسخگویی به مشتریان تلفنی
  • کارشناسی صحیح املاک
  • آشنایی با اصول دیجیتال مارکتینگ وCRM
  • فراگیری دانش در خصوص فنون مذاکره

یکی دیگراز موار درمورد موفقیت یک مشاور املاک حرفه ای برقراری ارتباط تنگا تنگ با سازندگان و پیمانکاران ساختمانی میباشد از محسنات این کار این است که هرچه دایره ارتباطات گسترده تر باشد تعداد معاملات بیشتر و راحتتر خواهد بود .که اینکار نیاز به فعالیت و پشتکار بیشتری دارد زیرا با ارائه خدمات خوب  به آنان میتوانید شبکه ای از سازندگان موفق ،معتبر و سرشناس را برای خود داشته باشید و خواهید دید که دردرازمدت شهرتی را دراین زمینه کسب خواهید نمود .

خلاصه کلام اینکه :

داشتن تجربه و دانش کافی ،اشراف و شناخت کامل از منطقه تحت فعالیت خود ،اشراف به قیمتهای منطقه ،اشراف به میزان تراکم ساخت و جمعیت و امکانات رفاهی،ارائه مشاوره واقعی و صمیمانه به مشتری و کمک به تصمیم گیری وی،داشتن فایلهای بکر و مناسب،دانش اندوزی و آموزش پیوسته ،جدیت و پشتکار ،بکار گیری خلاقیت و ابتکار و شیوه های کاری جدیدو…مواردی هستند که کمک میکنند پس از شناخت تواناییهای خود ، شما به یک مشاور موفق و توانا تبدیل شده و از شما به عنوان فردی خوش نام ودارای حسن شهرت یاد شود .

الهی روزیتون هزار برابر بشه🌹

در تلگرام

کانال مارو دنبال کنید!

در آپارات

ما را دنبال کنید!

در اینستاگرام

صفحه مارو دنبال کنید!

در یوتیوب

کانال مارو دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید