جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • دوره های آموزشی
    • دوره های حضوری
      • دوره حضوری آموزش مشاور حقوقی و قراردادنویسی املاک
    • دوره های غیر حضوری و ویدیویی
      • دوره 7 ساعت آموزش مشاوره املاک مدرس مهدی فارسی
      • دوره صفر تا صد آموزش مشاور املاک
      • آموزش جامع مشاور املاک
      • دوره آموزش فروش ملک در اینستاگرام (اینستا ملک + آپدیت ۲۰۲۲)
  • فروشگاه
    • پکیج های آموزشی
      • پکیج آموزش نحوه نوشتن قرارداد فروش ملک (مبایعه نامه املاک، نگارش قرارداد و تنظیم مشارکت در ساخت)
      • پکیج نکات مهم تنظیم قرارداد جعاله
      • الفبای مشاوری املاک (PDF آموزش قوانین مشاور املاک)
    • کتاب های آموزشی
      • کتاب صفر تا صد املاک
  • درباره کام
  • تماس باما
  • وبلاگ
    • فیلم های آموزشی
    • پادکست های آموزشی
    • مقالات
      • مشاور املاک حرفه ای
      • مشاور املاک مبتدی
      • مقالات کارآفرینی
      • سایر مقالات

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

ثبت نام

logo
جستجو کردن
آخرین اطلاعیه ها
جهت نمایش اطلاعیه باید وارد سایت شوید
0
  • خانه
  • دوره های آموزشی
    • دوره های حضوری
      • دوره حضوری آموزش مشاور حقوقی و قراردادنویسی املاک
    • دوره های غیر حضوری و ویدیویی
      • دوره 7 ساعت آموزش مشاوره املاک مدرس مهدی فارسی
      • دوره صفر تا صد آموزش مشاور املاک
      • آموزش جامع مشاور املاک
      • دوره آموزش فروش ملک در اینستاگرام (اینستا ملک + آپدیت ۲۰۲۲)
  • فروشگاه
    • پکیج های آموزشی
      • پکیج آموزش نحوه نوشتن قرارداد فروش ملک (مبایعه نامه املاک، نگارش قرارداد و تنظیم مشارکت در ساخت)
      • پکیج نکات مهم تنظیم قرارداد جعاله
      • الفبای مشاوری املاک (PDF آموزش قوانین مشاور املاک)
    • کتاب های آموزشی
      • کتاب صفر تا صد املاک
  • درباره کام
  • تماس باما
  • وبلاگ
    • فیلم های آموزشی
    • پادکست های آموزشی
    • مقالات
      • مشاور املاک حرفه ای
      • مشاور املاک مبتدی
      • مقالات کارآفرینی
      • سایر مقالات
فهرست
  • خانه
  • دوره های آموزشی
    • دوره های حضوری
      • دوره حضوری آموزش مشاور حقوقی و قراردادنویسی املاک
    • دوره های غیر حضوری و ویدیویی
      • دوره 7 ساعت آموزش مشاوره املاک مدرس مهدی فارسی
      • دوره صفر تا صد آموزش مشاور املاک
      • آموزش جامع مشاور املاک
      • دوره آموزش فروش ملک در اینستاگرام (اینستا ملک + آپدیت ۲۰۲۲)
  • فروشگاه
    • پکیج های آموزشی
      • پکیج آموزش نحوه نوشتن قرارداد فروش ملک (مبایعه نامه املاک، نگارش قرارداد و تنظیم مشارکت در ساخت)
      • پکیج نکات مهم تنظیم قرارداد جعاله
      • الفبای مشاوری املاک (PDF آموزش قوانین مشاور املاک)
    • کتاب های آموزشی
      • کتاب صفر تا صد املاک
  • درباره کام
  • تماس باما
  • وبلاگ
    • فیلم های آموزشی
    • پادکست های آموزشی
    • مقالات
      • مشاور املاک حرفه ای
      • مشاور املاک مبتدی
      • مقالات کارآفرینی
      • سایر مقالات
  • خانه
  • دوره های آموزشی
    • دوره های حضوری
      • دوره حضوری آموزش مشاور حقوقی و قراردادنویسی املاک
    • دوره های غیر حضوری و ویدیویی
      • دوره 7 ساعت آموزش مشاوره املاک مدرس مهدی فارسی
      • دوره صفر تا صد آموزش مشاور املاک
      • آموزش جامع مشاور املاک
      • دوره آموزش فروش ملک در اینستاگرام (اینستا ملک + آپدیت ۲۰۲۲)
  • فروشگاه
    • پکیج های آموزشی
      • پکیج آموزش نحوه نوشتن قرارداد فروش ملک (مبایعه نامه املاک، نگارش قرارداد و تنظیم مشارکت در ساخت)
      • پکیج نکات مهم تنظیم قرارداد جعاله
      • الفبای مشاوری املاک (PDF آموزش قوانین مشاور املاک)
    • کتاب های آموزشی
      • کتاب صفر تا صد املاک
  • درباره کام
  • تماس باما
  • وبلاگ
    • فیلم های آموزشی
    • پادکست های آموزشی
    • مقالات
      • مشاور املاک حرفه ای
      • مشاور املاک مبتدی
      • مقالات کارآفرینی
      • سایر مقالات
آخرین اطلاعیه ها
جهت نمایش اطلاعیه باید وارد سایت شوید
0
logo
جستجو کردن

وبلاگ

مرکز جامع آموزش مشاورین املاک > مقالات > 12نکته در رابطه با پیگیری مشتری در املاک

12نکته در رابطه با پیگیری مشتری در املاک

دی 4, 1401
ارسال شده توسط mehrabian
مقالات
پیگیری مشتری

12نکته در رابطه با پیگیری مشتری در املاک

 

یکی از مشکلاتی که بیشتر دفاتر املاک و مشاوران درگیر آن هستند عدم پیگیری است. برای موفقیت در حرفه مشاورری املاک باید مشتری را راضی نگهداریم و برای اطلاع از میزان رضایت وی باید با او ارتباط برقرار کرده و پیگیرش باشیم . مشاورین املاک بعلت اینکه با جامعه کوچکتری از مشتریان مواجه هستند نیاز به نظر سنجی ویا ارائه فرم درج نظرات و ….ندارند و برای جویا شدن از میزان رضایت وی از روشهای معمولی تر مانند تماس تلفنی و یا ارسال پیامک استفاده میکنند .

معمولا” مشاورین دوبار مشتری را از نردیک میبینند. یکبار به عنوان مشتری در دفتر و بار دیگر نیز هنگام بازدید . مشاور حرفه ای در این دوبازدید با روحیات و سلایق مشتری آشنا شده و اطلاعات و تلفن وی را اخذ میکند و از این طریق پایه یک رابطه محکم را بنا مینهد .با دادن کارت ویزیت خود به مشتری ارتباط  تماسی را دوطرفه میکند . از مشتری بخواهید که شماره شما را در گوشی خود ذخیره کرده تا بهنگام تماس بتوانید با او ارتباط راحتتری برقرار کنید شما نیز شماره مشتری را ذخیره  کرده و به گنجینه اطلاعات خود اضافه کنید .

چگونگی پیگیری مشتری

پس از مقدمه فوق دررابطه با چگونگی پیگیری مشتری مواردی را در ذیل خدمتتون عرض میکنم :

1-دفتری جهت پیگیری تهیه کرده و در آن مشتریانتان را به دودسته تقسیم کنید.

الف: دارای اولویت زمانی                   ب: جدی بودن مشتری برای خرید 

2-به هنگام پیگیری از مشتری شرایط زمانی وی را مد نظر قرارداده و به هنگام استراحت با وی تماس نگیرید .

3-سعی کنید قبل از تماس تلفنی برای وی یک پیام بفرستیدو ضمن معرفی خود و دررابطه با اینکه میخواهید اطلاعات ملک را دراختیارش بگذارید برای تماس تلفنی محترمانه اجازه بگیرید .

4-در هنگام پیگیری شرایط مکانی و محدودیتهای مختص به شغل مشتری را در نظر بگیرید .

5-چند فایل با توجه به سلیقه مشتری در دست داشته باشید تا چنانچه یکی از آنها را پسند نکرد فایل دیگر را به او معرفی کنید .

6-چنانچه مشتری فایلی را نپسندید علتش را جویا شوید حسن اینکار این است که در معرفی فایل بعدی دقت بیشتری را بعمل می آورید .

7-در پیگیری و مکالمات هیچگاه نظر خود را به مشتری تحمیل نکرده و با وی بحث نکنید و چنانچه از مصاحبت با وی متوجه میشوید که دچار سوءتفاهم شده  ویا اشتباه میکند موضوع را به درستی بیان کنید و مطمئن شوید که سوء تفاهم برطرف گردیده 

8-یکی از مواردی که تکلیف سرویس دهی را مشخص میکند پیگیری است پس باید آنرا جدی بگیرید .ولی در انجام آن افراط نکنید .

9-پیگیری حین سرویس نیاز به پشتکار دارد و خیلی مهم است که بتوانیم آنان را تبدیل به مشتری خودمان کنیم زیرا که این کار فقط به معنی کسب درآمد نیست و احتمال دارد که برای دفعات بعدی نیز خود ویا اقوامشان به شما مراجعه کنند .

10-مطابق آمار ارائه شده عمده فروش ها پس از مذاکره پنجم اتفاق میافتد پس هرچه قدر پیگیرتر بوده ودر این راه مطالعه و آموزش بیشتری ببینید موفق تر عمل کرده و مردم بیشتر ی به شما مراجعه میکنند.

11-پیگیری مشتریان قبلی نیز از مهمترین کارهایی است که یک مشاور حرفه ای انجام میدهد اینکار باعث میشود که شما مشتریان بازگشتی بیشتری داشته باشید . 

12-پیگیری پس از سرویس دهی موفق که شامل پیگیری حین قرارداد و پیگیری پس از قرارداد میشود نیز از مهمترین مواردی میباشد که میبایست توسط مشاور انجام گیرد .

 

الهی روزیتون هزاربرابر بشه 🌹

 

 

قبلی موفقیت در فروش ملک
بعدی 20 نکته مهم برای مشاور املاک مستقل شدن

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام کام

ویدیو های آموزشی مشاورین املاک

کانال تلگرام کام

یه عالمه مطلب رایگان در کانال تلگرام

دانلود رایگان

شرکت در دوره رایگان

خیلی خوشحالیم که به جمع دوستان ما پیوستید! لطفا ایمیل خود را هر چند روز چک کنید

شرکت در دوره رایگان

شرکت در دوره رایگان ۸ جلسه ای ” آموزش فروش حرفه ای ملک و مستغلات “

نشان ملی رسانه های معتبر
logo-samandehi
دسته‌ها
جستجو برای:
آموزش مشاورین املاک کام
رسالت « مجله مشاورین املاک کام »

هدف ما اینه که اطلاعات ناب و کاربردی رو در اختیار اعضای سایتمون قرار بدهیم. سعی میکنیم از تمام اساتید بزرگ کشورمون در این مجموعه استفاده کنیم تکنیک ها و روش های برتر فروش ملک و مستغلات در جهان رو بررسی کنیم تا مخاطبان عزیز مان بدون دغدغه و نگرانی از جا ماندگی و عقب ماندگی از بازار جهانی در صنعت املاک و مستغلات بدرخشند. امید است بتوانیم انقلابی در آموزش و فروش املاک در کشور عزیزمان بیافرینیم . ادامه…

مطالب کاربردی
  • برای مبتدی ها
  • برای حرفه ای ها
  • برای مدیران املاک
دسترسی سریع
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • رهگیری خرید
Telegram Instagram icon--white

آدرس دفتر مرکزی : تهران -فرشته -مجتمع تجاری داریوش املاک آکام – تماس با ما ۹۱۰۳۵۴۹۳ – ۰۲۱

کلیه حقوق این وب سایت به وب کام تعلق دارد و هرگونه کپی برداری بدون مجوز پیگرد قانونی دارد.
 
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://kaaam.ir/?p=20912
دسته بندی دوره ها
دوره های من
دسته بندی دوره ها

دوره های آموزشی

  • 5 دوره

فروشگاه

  • 4 دوره
دوره های من
برای مشاهده خریدهای خود باید وارد حساب کاربری خود شوید
Facebook Twitter Youtube Instagram Whatsapp
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.

سوالی دارید؟ از ما بپرسید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

گروه آموزش کام

  • 02191035493
  • شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 17
  • info@kaaam.ir