بلاگ

نحوه نوشتن آگهی فروش خانه

اولین جمله ای که از طرف مشاور به دید متقاضی میرسه میتونه تاثیر بسزا یی در اون بزاره و وادار کنه به زنگ ردن به شما…….متن آگهی باید بار مثبت داشته باشه و احساس مشتری رو تحت تاثیر قراربده نه منطق اون رو آگهی خوب مثل زمین همواریه که مشاور رو سریعتر به هدفش که همون انعقاد قرارداده میرسونه .

انتخاب و نوشتن آگهی برای فروش یا اجاره یک مهارته و تک تک واژه ها و ترتیب قرار گرفتن کلمات باید مورد توجه قرار بگیره ،آگهی باید به وضوح منافع ملک رو به بیننده تذکر بده ،مثل دسترسی آسان ،مکانی دنج و آرام ،ویو عالی و….. یک مشاور حرفه ای این رو میدونه که هر متقاضی انگیزه خاصی برای خرید داره پس باید منافع ملک آگهی شده رو به انگیزه های خاص مشتری متصل کنه.

آگهی دادن یکی از روشهای مشتری یابی بخصوص در دفاتر دپارتمانیه با آگهی خوب متقاضیان بیشتری با شما تماس میگیرند وشما به دنبال قرار ملاقاتهای بیشتری با آنان خواهید بود .

عکس آگهی

یک مشاور حرفه ای قبل از اینکه فایلی رو آگهی کنه اول اونو آنالیز میکنه یعنی اینکه اون فایل به قیمت باشه ،امکانات درحدعرف داشته باشه و به قول معروف اکازیون باشه .بعدش به سراغ عنوان آگهی میره و یه عنوان جذاب برای اون انتخاب میکنه مثل متراژواحد ،تعدادخواب،محله و……. انتخاب تصویر جهت آگهی خیلی مهمه،سعی کنید از امکان جدیدی که سایت دیوار در خصوص فیلمبرداری و تصویربرداری  سه بعدی فراهم کرده استفاده کنید از تمام زوایای خونه عکس بگیرید از گذاشتن عکس فیک خودداری کنید واگه مالک اجازه گرفتن عکس رو نمیده متقاعدش کنید که جهت درج آگهی و پیدا کردن مشتری نیاز به عکس هست اگه میتونه خودش عکس بگیره وبراتون ارسال کنه البته مالکی که اجازه عکسبرداری رو نمیده معلومه  زیاد تمایل به فروش نداره چون اگه فروشنده واقعی باشه دست مشاور رو باز میزاره .البته عملکرد بعضی از همکاران تازه کار نیز باعث شده که مالکین در این خصوص حساسیت بیشتری نشون بدن واجازه عکسبرداری ندن . که لازمه مدیران دفاتر آموزش لازم رو در این خصوص به مشاورین تازه کاربدهند.

متن آگهی

بعد از گذاشتن عکس نوبت به نوشتن متن آگهی میرسه که میبایست همه امکانات ملک رو تیک زده و این کار از این جهت مهمه که یکی سری از مشتریان براساس نیاز خودشون مثل دو یا سه خوا ب بودن ،تراس داشتن ،انباری وپارکینگ داشتن و……درآگهی ها دنبال ملک میگردند و اگه شما تیک این امکانات رو نزده باشید آگهی تون از دست این مشتری در میره و اون نمیبیندش ، پس امکانات رو براساس پلتفرم سایت مربوطه کامل کنید .در بخش توضیحات دیگه لازم نیست مواردی رو که در پلتفرم تیک زدی مجددا” یاد آوری کنی مثل داشتن پارکینگ ،انباری و….بلکه بیشترمواردی رو ذکر کنید که برای مخاطبتون جذابتره و احساس اون رو تحت تاثیر قرارمیده که چند مورد ازاونا  روبراتون ذکر میکنم .

-” آفرقیمت ویژه و باور نکردنی “

– زندگی لاکچری در کلاس A

– مجلل ترین و شیک ترین برج باغ منطقه

– خرید مستقیم و بدون واسطه

– مشاعات هتلینگ

– پلان بدون نقص و بدون یک سانت پرتی

– فوق العاده خوش نقشه

– نور بی نظیرو آکواریومی

– سازه ای کلاسیک با انتخاب بهترین متریال

– لابی فول دیزاین

– بهترین زمان برای خرید ملک

– سازه ای از سازنده به نام منطقه

– تیم حفاظتی مجرب

– هنرطراحی و اجرای سازنده خوشنام

– نقشه مختص سخت پسندان

– چشم اندازی بی همتا و ابدی

-لابی مجلل و مبله سلطنتی و تلفیقی از هنر و معماری ایرانی

و……..همانطور که میبینید با کمی خلاقیت و ابتکار میتونید متون زیبا و جذابی رو بنویسید .

در صورتیکه قصد جلوگیری از افشای اطلاعات مکانی فایل خودتون رو دارین با اختلاف یکی دو تا کوچه آگهی رو ثبت کنید ولی حتما” موقعیت مکانی و یا لوکیشن رو حتما” در آگهیتون انتشار بدید . اطلاعات محله ای رو شامل : نزدیک مترو ،ایستگاه اتوبوس ،دسترسی به بزرگراهها،نزدیک مراکز خرید رفاه و شهروند و…،نزدیک پارک ومراکز درمانی و….رو حتما” قید کنید.قیمت ملک رو هم از قیمتی که مالک پیشنهاد داده کمی بالاتر بزارید چون خصلت ما ایرانی گرفتن تخفیفه با این کارتون  دست مدیرقراردادها رو درجلسه قرارداد باز میزارین  .

اطلاعات تماس خودتون رو هم در انتهای آگهی به وضوح بنویسید و حتما” ذکر کنید ساعت تماس از ساعت 9صبح  تاساعت 24شب.

در خاتمه ذکر این نکته ضروریه که توصیفی زیبا از ملک تصویری واضح از بهترین مشخصات و ویژگیهای اون رو نزدمخاطب ایجاد میکنه و باعث میشه که خواننده وسوسه شده و در جست و جوی اطلاعات بیشتری باشه .

 

الهی روزیتون هزار برابر بشه 🌹

 

در تلگرام

کانال مارو دنبال کنید!

در آپارات

ما را دنبال کنید!

در اینستاگرام

صفحه مارو دنبال کنید!

در یوتیوب

کانال مارو دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید