خانه / مشاور حرفه ای املاک / تکنیک های فروش املاک : چطور آگهی بنویسم تا تماس هام چندبرابر شه؟

تکنیک های فروش املاک : چطور آگهی بنویسم تا تماس هام چندبرابر شه؟

تکنیک های فروش املاک

چطور آگهی بنویسیم که تعداد تماس ها چندبرابر شه؟

 

سعی میکنم در این سلسله مهارت های اجاره و فروش املاک و مستغلات بدون مقدمه چینی برم سر اصل و چکیده موضوع چون دیگه در این عصر فست فودی سبک نگارش هم تغییر کرده.

 

خونه ای که خودتون به این نتیجه برسید در قلبتون و ذهنتون که خوبه هم میتونید به سرعت بفروشیدش هم میتونید اجاره بدیدش.

چون احساسات و نظرات شما به طور ناخودآگاه در کلماتی که برای متن آگهی مینویسید منتقل میشه.

اگه به خونه ای شما قلباً اعتقاد داشته باشید وقتی دربارش با مشتری هاتون یا همکاراتون حرف میزنید برق چشم هاتون فرق میکنه ٫ لحن صداتون فرق میکنه ٫ زبان بدن و حالت هاتون فرق میکنه و در کل حس اعتمادی که به طرف مقابل میدید فرق میکنه.

 

تکنیک های فروش املاک

 

این موارد مهم ترین اتفاق درونی ای هست که باید در شما هر روز و هر روز بیفته .

پیش زمینه موفقیت در هر زمینه ای این نوع طرز تفکر و باور ِ .

حالا میریم سراغ تکنیک ها …

 

توجه داشته باشید که اگه تمام تکنیک های فروش املاک رو بدونید و انجام بدید ولی طرز تفکر و حس درونی درستی نسبت به کارتون و چیزی که میفروشید نداشته باشید نتیجه نمیگیرید.

 

این نکته بسیار بسیار مهمی است چون هزاران مشاور هستن که همکاراشون رو میبینن که ده برابر در آمد دارن ولی اصلا فرقی بین خودشون و اونا پیدا نمیکنن.

در آخر هم نتیجه میگیرن که طرف شانس داره یا روزی شو خدا زیاد قرار داده.

نه دوست من ٫ خدا روزی همه بنده هاشو میرسونه و اوست بهترین روزی دهندگان .

 

برای نوشتن آگهی خوب باید قبلش کارشناسی و فایل یابی خوبی کرده باشید و از فایل های موجود در منطقه تون خبر داشته باشید .

روی چندتا از بهترین فایل های موجود متمرکز بشید ترجیحا دو یا سه تا.

یه لیستی از بهترین و جذاب ترین جملاتی که توی آگهی همکاراتون میبینید در نوت گوشی تون بنویسین ٫ این متن ها رو هر روز اصلاح و بیشتر کنید.

انگار بعضی از جملات بعد از یه مدتی تاثیرگذاری شون رو از دست میدن.

 

توی لیست جملات تون نگاه کنید و جملات تاثیر گذار و مناسب فایل تون رو برای متن آگهی بنویسید.

امکانات رو به متن اضافه کنید .

و در آخر هم اسم خودتون رو بنویسید و یه جمله دیگه که یادآوری کنید که شما کنار مشتری هستید و نه فقط یه فروشنده .

به عنوان مثال متن آگهی تون میتونی این شکلی باشه

 

ستارخان ۸۰ متر ۲ خوابتکنیک های فروش املاک

فرصتی تکرار نشدنی

فول امکانات

با چشم انداز و ویوی بی نظیر

متریال عالی

سازه ای از سازنده به نام

مشاور و امین شما فرهنگ

 

این یه آگهی خوب و تاثیر گذاره البته بی نهایت جمله وجود داره که میتونه جایگزین این جملات بشه.

 

اگه قیمت فایل تون خیلی ایده آلِ می تونید در متن آگهی بیارید و تاکید کنید روی قیمت عالیش.

 

 

و در آخر هم دوست دارم باز تاکید کنم که اگه از لحاظ قلبی و ذهنی آماده باشید .

تکنیک های فروش املاک و این روش ها رو خودتون پیدا میکنید و ازش استفاده میکنید ولی اگه آماده نباشید حتی بعد از خواندن این نوشته هم نمی تونید ازش نتیجه بگیرید.

 

برای آماده شدن ذهن و قلب تون برگردید از اول این متن رو دوباره بخونید …

برای رشد کردن باید متمرکز بشید و وقت بزارید

 

 

تکنیک های فروش املاک

 

یک روش کاربردی بهنگام پاسخگویی به آگهی

 

 

 

پس از طی شدن ساعات اولیه روز بهنگام تماس متقاضی عنوان نکنید مورد آگهی شده موجود است همیشه متراژ را با نوسان یک متر در آگهی چاپ کرده و بعد از تماس به متقاضی بگویید ملک اگهی شده فروش رفته یا اجاره داده شد .
عنوان کنید که یک مورد مشابه مورد اگهی شده دارید که از این مورد مرغوب تر است و برای این مورد نیز قرار بازدید گذاشته اید و به متقاضی بگویید که در صورتی که قصد خرید دارند برای بازدید اولین فرصت را در نظر بگیرند چرا که ممکن است متقاضی دیگری مراجعه کند و این مورد نیز فروش رفته یا اجاره داده شود.

همیشه عرضه و تقاضا رابطه مستقیم دارند متقاضی رغبت بیشتری برای خرید ملکی نشان میدهد که متقاضی دیگری دارند و بلعکس زمانی که شما موردی را اگهی می کنید و متقاضی ساعت ۸ شب با شما تماس میگیرد و متوجه می شود که فایل شما هنوز فروخته نشده این ذهنیت ناخوداگاه در او به وجود می آید که این فایل اگر خوب بود تا این ساعت فروخته شده بود و این ذهنیت باعث رغبت کمتر برای معامله متقاضی می شود.
توجه کنید این فنون تکنیک های فروش است شاید در ذهنتان فکر کنید چرا فایلی که فروخته نشده را باید برای‌ متقاضی فروخته شده جلوه دهید.

در جواب این سوال باید گفت در تمام مشاغل تلاش برای تغییر ذهنیت مشتری وجود دارد بعنوان مثال در بوتیک ها رغبت برای خرید کردن افراد از مغازه هایی که دارای ویترین های متفاوت هستند نسبت به بوتیک‌ هایی که دارای ویترین های یک نواخت هستند بیشتر است و یا در فست فودها از رنگ قرمز استفاده می کنند چرا که در تحقیقات رنگ قرمز روی ذهن افراد تاثیر داشته و موجب گشنه شدن مشتری می شود .

در حرفه مشاوری املاک نیز فنونی وجود دارد که فقط در ترغیب متقاضی برای معامله تاثیر مستقیم‌ دارد و بکار بردن این فنون تا جایی جایز است که به ضربه زدن و دروغ و پوشاندن عیوب یک معامله منجر نشود

 

 

 

درباره‌ی مهدی فارسی

من کمک می کنم تا بتونی یادبگیری چگونه یک فایل پیدا کنی به قیمت برسونی و بعد بفروشی و کمیسیون خوب بگیری .

همچنین ببینید

امید در جوانان ایرانی

جوان ایرانی امید ندارد؟؟!🤣😂🧐

یه پیج اینستاگرامی نادان پستی را گذاشته بود با این عنوان « جوان ایرانی امید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت در دوره رایگان ۸ جلسه ای ” آموزش فروش حرفه ای ملک و مستغلات “
هر روز یک جلسه از دروس به ایمیل شما ارسال خواهند شد