شرح وظایف منشی و مسئول دفتر املاک
منشی املاک به فردی گفته میشود که در نبود مدیر دفتر مسئول هماهنگی جذب مشتری و تبلیغات ملک، قرار ملاقات و….را بعهده داره که مهمترین وظایف منشی املاک رو به اختصار در ذیل مطالعه بفرمایید .
شرح وظایف منشی املاک
– تنظیم قرار ملاقاتها و جلسات با مدیر قراردادها
– تسلط و آشنایی کامل به گرفتن کد رهگیری ،پاسخگویی به تلفن و مشتریان حضوری
– ارتباط مداوم با کارشناسان فروش و اجاره ورهگیری روند پاسخگویی به مشتری
– ارتباط و هماهنگی با همکاران
– ثبت مداوم و مستمر اطلاعات وداده ای سیستم
– محافظت و حراست از اموال دفتر
– نظم دادن وبایگانی پرونده ها و فایلها
– نهایت ادب و احترام به مشتریان حضوری و تلفنی
– حفظ ادب و احترام در رفتار و گفتار
– پذیرایی از میهمانان در صورت نبود پرسنل خدمات
– رازداری و متعهد بودن وحفظ مالکیت معنوی
– گزارش تخلف و موارد دیگر فقط به مدیریت داخلی
– وقت شناسی و انضباط کاری
– عدم اشتراک فایلها با خارج از دفتر تحت هر عنوان
– داشتن اعتماد به نفس بالا خصوصا” درهنگام صحبت تلفنی و مواجهه با مشتریان
– حرفه ای و سخت کوش بودن
– راهنمایی محترمانه مشتریان حضوری به مشاورین رنجها ی مختلف با رعایت نوبت
– بررسی آگهیهای فضای مجازی و سایتهای املاک و فایل نمودن آنها و نیز آپدیت کردن فایلها در پایان هر ماه
– مقدم دانستن منافع سازمان بر منافع شخصی
– انجام هماهنگیهای لازم و نظارت بر اجرای کار، ورود و خروج مشاورین و … در نبود مدیر داخلی
– حفظ حجاب و رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی متناسب با جامعه
– عدم صحبت با صدای بلند و کلمات نامناسب و خنده و شوخی با همکاران
– پوشیدن لباس فرم اداری
– معرفی محترمانه املاک به هنگام پاسخگویی به مشتریان تلفنی
– گزارش نتایج نشست دفتر
– انجام هرگونه کاری در رابطه با منشیگری دفاتر املاک بر اساس عرف