بلاگ

وظایف منشی و مسئول دفتر املاک

شرح وظایف منشی و مسئول دفتر املاک

منشی املاک به فردی گفته میشود که در نبود مدیر دفتر مسئول هماهنگی جذب مشتری و  تبلیغات ملک، قرار ملاقات  و….را بعهده داره که مهمترین وظایف منشی املاک رو به اختصار در ذیل مطالعه بفرمایید .

شرح وظایف منشی املاک

–           تنظیم قرار ملاقاتها و جلسات با مدیر قراردادها

–         تسلط و آشنایی کامل به گرفتن کد رهگیری ،پاسخگویی به تلفن و مشتریان حضوری

–        ارتباط مداوم با کارشناسان فروش و اجاره ورهگیری روند پاسخگویی به مشتری

–          ارتباط و هماهنگی با همکاران

–           ثبت مداوم و مستمر اطلاعات وداده ای سیستم

–         محافظت و حراست از اموال دفتر

–           نظم دادن وبایگانی پرونده ها و فایلها

–           نهایت ادب و احترام به مشتریان حضوری و تلفنی

–           حفظ ادب و احترام در رفتار و گفتار

–           پذیرایی از میهمانان در صورت نبود پرسنل خدمات

–           رازداری و متعهد بودن وحفظ مالکیت معنوی

–           گزارش تخلف و  موارد دیگر فقط به مدیریت داخلی

–           وقت شناسی و انضباط کاری

–           عدم اشتراک فایلها با خارج از دفتر تحت هر عنوان

–           داشتن اعتماد به نفس بالا خصوصا” درهنگام صحبت تلفنی و مواجهه با مشتریان

–           حرفه ای و سخت کوش بودن

–           راهنمایی محترمانه مشتریان حضوری به مشاورین رنجها ی مختلف با رعایت نوبت

–           بررسی آگهیهای فضای مجازی و سایتهای املاک و فایل نمودن آنها و نیز آپدیت کردن فایلها در پایان هر ماه

–           مقدم دانستن منافع سازمان بر منافع شخصی

–           انجام هماهنگیهای لازم و نظارت بر اجرای کار، ورود و خروج مشاورین و … در نبود مدیر داخلی

–           حفظ حجاب و رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی متناسب با جامعه

–           عدم صحبت با صدای بلند و کلمات نامناسب و خنده و شوخی با همکاران

–           پوشیدن لباس فرم اداری

–           معرفی محترمانه املاک به هنگام پاسخگویی به مشتریان تلفنی

–           گزارش نتایج نشست دفتر

–           انجام هرگونه کاری در رابطه با منشیگری دفاتر املاک بر اساس عرف

در تلگرام

کانال مارو دنبال کنید!

در آپارات

ما را دنبال کنید!

در اینستاگرام

صفحه مارو دنبال کنید!

در یوتیوب

کانال مارو دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید