بلاگ

 ویژگی متخصص و مشاور املاک واقعی

 ویژگی متخصص و مشاور املاک واقعی

ما به برخی از متخصصان این صنعت گپ زدیم تا ببینیم چه چیزی باید برای یافتن عامل اصلی مناسب باشد.

  • آنها ارتباط برقرار می کنند

به عنوان یک فروشنده یا خریدار خانه می توان آن را با یک عامل که ارتباط برقرار کننده ای با آن نیست، در معرض استرس قرار می دهد. بازار املاک و مستغلات زمان حساس است، بنابراین شما نیاز به یک عامل که به شما اجازه می دانم به سرعت در جایی که شما با خرید و یا وضعیت فروش فعلی شما ایستاده، بنابراین شما می توانید به سرعت به یکی دیگر از اموال و یا خریدار احتمالی حرکت می کند.

ژان گوردون از ستاره املاک می گوید یکی از بزرگترین ناامیدی ها برای مردم، کمبود ارتباط از طرف عامل آن است

“این مهم است که عوامل در تماس مداوم با مشتریان و مشتریان خود. گوردون می گوید: به نظر می رسد که اطلاعات ناچیز به یک عامل که در سال های کسب و کار بوده است، برای مشتریانی که به بازی املاک و مستغلات جدید هستند، بسیار مهم است.خلیج شنی
پاسخ سریع و به موقع باید در یک عامل املاک و مستغلات باشد.

  •  آنها فعال هستند

بن هچ از Harcourts Real Estate در WA می گوید یک عامل خوب باید فعالانه با خریداران بالقوه تماس بگیرد، با مشتریان موجود ارتباط برقرار کند و به طور مداوم سر و صدای جدیدی را دنبال می کند. عنصر اصلی فعال بودن این است که مشتری را به خوبی مطلع سازد.هچ می گوید: “اگر مشتریان شما تماس شما را به شما بدهند، به آنها اطلاعات کافی نمی دهید.”عنصر اصلی فعال بودن این است که مشتری را به خوبی مطلع سازد.

  •  آنها گوش می دهند

اکثر عوامل خوب به شما می گویند که از یک عامل که بیش از حد صحبت می کند مراقب باشید.هچ می گوید: اگر در هنگام برقراری ارتباط با عامل خود یک کلمه نداشته باشید، مشکلی دارید.“به عنوان یک مشتری یا مشتری، شما باید کسی باشید که بیشترین صحبت کردن را داشته باشد و مطمئن شوید که نماینده شما درخواست های و نیازهای خاص شما را درک می کند. هچ می گوید یک عامل خوب باید تمام سوالات را به دیگران بپرسد.شغل مشاور املاک

  • آنها انگیزه مشتری هستند

به سادگی، اگر مشتری یک معامله خوب را بدست آورد، عامل می تواند یک معامله خوب باشد، به همین دلیل آنقدر مهم است که یک نماینده را انتخاب کنید که اولین فروشنده آن است.لوسی وایت از شرکت دیوید مورفی املاک در موسم می گوید یک عامل خوب همیشه نیازهای مشتریان خود را به عنوان اولویت اولویت خود می داند.“خرید و فروش خانه ها می تواند به شدت تنزل یابد و برای این عامل مهم است که اطمینان حاصل شود مشتری مورد حمایت و خوشبختی قرار گیرد.”صاحبان جدید از جلو نشانه های فروخته شده خارج می شوند
یک عامل خوب می داند که موفقیت مشتری آن موفقیت است.

  • آنها می توانند با نیازهای مشتریان خود سازگار شوند

همچنین مهم است که یک عامل بتواند مشتری را بخواند.بعضی از مشتریان مایل به برقراری ارتباط از طریق ایمیل هستند، بعضی از آنها یک پیام متنی سریع را ترجیح می دهند و دیگران دوست دارند یک تماس تلفنی دریافت کنند تا آنها بتوانند با فروش خود چت کنند.“این مسئولیت یک عامل خوب است که روشهای ارتباطی را برای مشتریان ترجیح دهد، بنابراین آنها احساس سکوت یا ارتباطات بیش از حد تحت فشار قرار نمی گیرند.”

  • آنها زمانی که مشتریان خود را می دانند

ژان گوردون می گوید که آگاهی زمانبندی برای یک رابطه خوب مشتری / عامل ضروری است.“شما باید بدانید که آیا مشتری عجله برای فروش دارد. اگر آنها به زودی بایستند، نماینده باید این را بداند و باید در یک دوره زمانی سخت تر کار کند. گوردون می گوید: اگر مشتری در عجله نیست، نماینده می تواند در اطراف خرید کند و مشتری را به سمت بازار بهتر برای صبر و استقبال در قیمت مناسب در خانه اش راهنمایی کند.

  •  آنها می دانند که مشتریان انگیزه خود را به فروش می رسانند

بن هاچ می گوید یک عامل خوب همیشه می داند که چرا مشتریان خود را به فروش می رسانند و سؤال های زیر را مطرح می کنند:آیا مشتری شما به فروش می آید؟
آیا این یک دارایی سرمایه گذاری است؟
آیا آنها در این خانه زندگی می کنند و سپس آن را پایین می آورند؟
“اینها همه چیزهایی است که عوامل خوب باید در مورد آن فکر کنند. همچنین کمک می کند تا بدانیم که آیا یک وابستگی احساسی به خانه وجود دارد. یک مشتری که فروش یکی از پنج مالکیت سرمایه گذاری دارد نیازهای بسیار متفاوتی به مشتری دارد که خانه خود را به فروش می گذارد. یک عامل خوب تفاوت را می داند و بر این اساس سازگاری خواهد داشت. “

  • آنها نترسند تا آخرین ۲۰ مشتری را به عنوان ارجاع به شما بدهند

ژان گوردون می گوید بهترین راه برای به دست آوردن یک عامل خوب، استفاده از مشتریان گذشته خود به عنوان مراجع است.“اگر شما یک عامل جدید روبرو شده اید و می خواهید اطمینان حاصل کنید که بهترین آنها برای شما مناسب است، از آنها برای توصیفات یا اظهارات خود از ۲۰ مشتری جدید خود بپرسید. مشتریان انتخاب شده، به معنای واقعی کلمه ۲۰ سال گذشته است. عامل خوب باید بتواند مرجع مثبت هر یک از مشتریان گذشته خود را به شما بدهد. “

در تلگرام

کانال مارو دنبال کنید!

در آپارات

ما را دنبال کنید!

در اینستاگرام

صفحه مارو دنبال کنید!

در یوتیوب

کانال مارو دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید