بلاگ

در بازار خراب چیکار کنیم؟

مدتی هست که در دفتر همکاران مون از تعداد زنگ خور پایین آگهی ها و نبودن مشتری در بازار گله مند هستند

به دلیل افزایش شدید و ناگهانی قیمت ها خریداران خانه قدرت خرید خود را از دست داده اند و عده ای دیگر نیز منتظرند تا قیمت ها کاهش پیدا کند بعد اقدام به خرید کنند…

راهکارهای که تا به الان ما برای عبور از این شرایط پیدا کردیم به شرح زیر است…

تعداد آگهی ها رو بیشتر کردیم

ما بر خلاف سایر دفاتر که تعداد آگهی ها رو کاهش دادند تعداد آگهی ها رو افزایش دادیم تا از تمام پتانسیل بازار بتونیم استفاده کنیم. برخی از همکاران ما گله مند هستند که مشتری ندارند و تعجب می کنند که چطور مشاوران مجموعه آکام مشتری دارند؟

صادقانه خدمت تان بگم دلیلش معجزه خاصی نیست ؟

فقط ما بیشتر آگهی می دهیم و البته خیلی بیشتر روی متن آگهی و عکس ها کار می کنیم گاهی برای انتخاب یک کلمه چندین دقیقه با همکاران مشورت می کنیم و حتی گاهی برای متن یک آگهی یک ساعت به همراه مشاور وقت می زاریم…

آگهی رو شخصی سازی می کنیم یعنی می دونیم که این خونه با این شرایط برای کی مناسب است؟

برای یک فرد مجرد ، برای زوج جوان ، برای خانواده مسن یا برای یک خانواده عیال وار؟؟؟

با توجه به نیاز مشتری که از چه قشری هست و چه خواسته هایی داره متن آگهی رو می نویسیم

تهاتر یا معاوضه

در شرایط فعلی حتی برخی مالکها نیز از فروش ملک خود واهمه دارند و نگران هستند که مبادا پس از فروش باز هم شاهد افزایش قیمت ها باشیم

و از طرفی بسیاری از مشتری های ما قصد فروش ملک خود و تبدیل کردن به ملک بزرگتر را دارند پیشنهادی که ما جدیدا بیشتر با مالک ها در میان می گذاریم تهاتر و معاوضه هستش

پیش از این مالک ها کمتر راغب به تهاتر یا معاوضه بودند و حتی اگر هم قصد معاوضه را داشتند ما از اینکار منصرف شان می کردیم . چون معمولا ملک هایی که در بازار خوب برای معاوضه ارائه می دهند فایل های بی کیفیتی هستند و فقط با شکوندن قیمت می توان روی آنها کار کرد و مشتری را مجاب نمود.

اما با توجه به بازار حال حاضر مالک های فایل های خوب با شرایط مناسب نیز حاضر به معاوضه و تبدیل به احسنت کردن فایل ها هستند

تعاون با سایر همکاران

در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگر ما باید با همکاران دیگر تعاون و همکاری نماییم. در دفتر خودمون هم بنده از همکاران فایل ها رو می گیرم و با بقیه به اشتراک می گذاریم . بسیار اتفاق می افتد که یکی از همکاران یک فایل مناسبی دارد که مشتری اش را همکار کناری دارد اما به دلیل عدم ارتباط صحیح کاری این قرارداد صورت نمی گیرد .

این بخشی از وظیفه مدیریت مجموعه و مشاوران املاک هستش که فضای تعاون و همکاری را فراهم آورند.

به دلیل اتفاقات و پیش آمدهای احتمالی تعاون با سایر آژانس ها توصیه نمی گردد…

روزنامه همشهری و تراکت هنوز زنده است

ما هنوز از روزنامه همشهری و تراکت استفاده می کنیم و نتیجه می گیریم . من هم با شما موافقم که این روش ها تاثیر گذاری سابق را ندارند و سنتی شده اند اما هنوز نتیجه می دهند .

فراموش نکنید که ما برای هر فایل فقط یک مشتری می خواهیم ممکن است همان یک مشتری را از روزنامه یا تراکت به دست بیاورید…

البته تراکت را بیشتر برای جمع آوری فایل به شما توصیه می کنیم نه مشتری …

از سایت و برنامه شیپور نیز غافل نشوید گاهی مشتری های خوبی را از این سایت به دست می آوریم…

در آخر هم به خاطر داشته باشید کسانی در بازار های خوب ، عالی عمل می کنند که در بازار های معمولی و ضغیف تمرین کرده اند . مشاورانی که در این بازار صبوری می کنند و به تلاش شان ادامه می دهند مشاوران قوی و بزرگی خواهند شد.

مشاورانی که در این بازار هستند شبیه درختانی هستند که در کویر و در شرایط سخت رشد می کنند خیلی محکم تر و قوی تر هستند، ریشه درختان کویری از حداقل آب و هوا استفاده می کند دقیقا مثل مشاور حرفه ای که از حداقل فرصت ها برای حصول نتیجه استفاده می کند.

پیامک و Sms

یک متن خوب و کوتاه برای بهترین فایلی که دارید طراحی کنید و می توانید به صورت منطقه ای ارسال فرمایید . پیامک هم یک راهکار خوب و مناسب برای جذب مشتری ، آپارتمان های های مشتری و حتی پروژه های مشارکت در ساخت هستش .

می تونید با تعداد هزار پیامک در منطقه کاری تان روی چند فایل تست کنید و بازخورد هم بگیرید نسبت به قیمت پیامک در برخی موارد نتیجه بخش تر از آگهی در سایر پلتفرم ها ، سایت ها و روش هاست .

الهی روزی تون هزار برابر

آموزش املاک

در تلگرام

کانال مارو دنبال کنید!

در آپارات

ما را دنبال کنید!

در اینستاگرام

صفحه مارو دنبال کنید!

در یوتیوب

کانال مارو دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید