بلاگ

رادیو کام قسمت پنجم – اپلیکیشن های املاک

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خداوند بخشنده مهربان

خداروشکر می کنم که دوباره این فرصت رو داریم که با یک قسمت دیگه از سری پادکست های رادیو کام از مجله اینترنتی کام درخدمت شما باشیم

از همین اول پادکست می خوام به این نکته اشاره بکنم که این پادکست ها بصورت آموزشی و به این صورت که من و آقای فارسی مدیر سایت کام  باهم می نشینیم و یک سری گفت و گو ها را انجام می دهیم که داخل این صحبت ها نکته های بسیاری هستش و آموزش های بسیاری هستش برای عزیزان دلی که می خواهند در کار مشاوره املاک به مراحل بالاتر به درآمد بالاتر و به پیشرفت بالاتری برسند

سایت ما سایت اول مشاورین املاک در ایران هست و شما می توانید آدرس سایت به آی پی http://www.kaaam.ir/ مراجعه بکنید kaaaminsta آدرس پیج اینستاگرامی ما است.

و در همه پلت فرم های یوتویوب  تلگرام  و هر  پلتفرمی که بخواهید ما هستیم و میتونید مارا دنبال کنید

و سایت مرکزی ما هم kaam.ir  است.

امروز می خواهم با آقای فارسی صحبتی رو بکنیم و بحثی رو انجام بدیم که بتونه پول بیشتری توی زندگیتون بیاره بتونه تکنیک های مشاوره املاک بیشتری رو به شما عزیزان معرفی بکند و با شما در کنار هم بتونیم حرفه ایی تر بشیم.

سلام آقای فارسی

سلام رفقای جانم امیدوارم حالتون خوب باشه و مطمئنم حرف هایی که امروز می زنیم به رشد کاریتون خیلی کمک میکنه.

خیلی مچکرم بچه ها سوال اول و مطلب اولی که خیلی از ما می پرسید اینه که کدوم اپلیکیشن ملک را ما دنبال بکنیم و کدوم اپلیکیشن رو بتونیم ازش استفاده بکنیم تا بتوانیم فایل های بهتر  و فایل هایی که کمتر دست دیگران باشه یا بیشتر دست دیگران باشه جدید ترین فایل ها کجا می آید  و اصلا در کل ما از کدام اپلیکیشن ها بیشتر می تونیم استفاده بکنیم که فایل های بهتری را بتوانیم از آن استخراج کنیم.

آقای فارسی لطفا اپلیکیشن های داخل بازار املاک ایران را میدونم که خیلی خوب بهشون تسلط دارید و چون که سالیان سال هست که در بخش آموزش مشاوران املاک هستید  خیلی خوب میدونید که کدوم اپلیکیشن ها بیشتر به درد مشاوران می خورد میشه درموردش برای ما صحبت بکنید.

میدونید در باره موضوع اپلیکیشن ها ما دو تا بخش داریم یکی بخش فایلینگ یکیم بخش اینکه ما فایل هامون رو کجا نگارش کنیم و بنویسیم نگه داری کنیم یه نگرانی که مشاور ها برای فایل هاشون دارند این هست که فکر می کنند اگر در یک سری از اپلیکیشنهایی قرار بدن فایل هاشون رو ممکن هست این فایل هاشون به اشتراک گذاشته بشه و ممکن امانت داری کافی صورت نگیره من به شما حق میدم شاید خود من هم همین الان یه همچین دیدگاهیرو داشته باشم مگر اینکه یکسایتی یا یک مجموعه ایی  بیاد و واقعا این اطمینان رو ایجاد بکنه خود من فایل هامو توی هیچ اپلیکیشنی نمی نویسم من فایل هامو توی ذهنم و دفترم دارم ولی ما یک نظرسنجی که کردیم  توی کام زوم کن برای نوشتن بسیار توسط مشاورین مختلف توسیه شد استفاده کنید اگر تونستید ارتباط برقرار کنید ازش استفاده کردن باهاشو اداه بدید این یک موضوع موضوع فایلینگ و اینکه شما به چه شکل فایل هاتون رو  بیابید این یک موضوع جدایی هستش من هنوز فکر می کنم ایران فایو محبوب ترین و پر ترافیک ترین سایت یا اپلیکیشنی هستش که فایل میتونه به مشاور ها معرفی بکنه

شما در مجموع توی منطقه کاریتون یک تعدادی فایلینگ دارید باهاشون کار کنید و ازش فایل استخراج کنید بلاوه  سنتی و مدرن فایل یابی درمجموع همه این ها بهتون کمک می کنه که یک فایلینگ خوب داشته باشید.

و اصلا هم من با این دیدگاه موافق نیستم که شما فکر کنید ایران فایل یا سایر فایلینگ ها فایل هایی که توش هستند قابل معاملاتی نیست فایل هایی که توش است قابل انجام نیست این یک دیدگاه مسموم اگر این دیدگاه را دارید  کنار بزارید بیشتر هم در اینباره درموردش صحبت نمی کنیم

خیلی مچکرماز توضیحات خوبی که دادید  عرض کنم خدمتتون که سوالاتی که بچه ها می پرسیدند توی بخش اپلیکیشن این بود که ما خیلی وقت ها میایم روی دیوار و شیپور و این سری از اپ ها تبیغ می کنیم آگهی  میزاریم زنگ نمیخوره بعد میریم توی اپلیکیشن های دیگه این کار رو می کنیم هنوز اون نتیجه ایی که باید توی زندگی مشاوره ایمون نیومده یعنی مثلا طرف میره ماهی کلی به دیوار پول میده یک تومن.دو تومن و یابیشتر  پول هزینه میکنه و تبلیغ میکنه اما اون سایت هنوز و اونتبلیغ هنوز جواب نداده آیا تقسیر اون تبلیغ هستش یا مقصر اون سایت یا اپلیکیشن هستش

این وسط شما به ما بگید که چطور می تونیم بهترین برنامه را از مقدار تبلیغاتیمون بتونیم داشته باشیم.

ببینید پیام منبع پیام مقصد پیام و اینکه نوع پیام به چه شکل هستش تعیین کنندس که ما می توانیم مخاطب رو جذب  کنیم یا خیر اینکه ما مخاطب رو جذب نمی کنیم  یا به مخاطب اشتباه داریم پیام رو ارسال می کنیم یا پیامی که داریم می فرستیم برای مخاطب جالب نیست و گیرایی نداره یا اینکه تشخص و منبع پیام معتبر را درذهن مخاطب ایجاد نکردیم غیر از این ها نیست

دیوار مخاطب بسیار داره اینستاگرام مخاطب بسیار زیادی داره شیپور هم مخاطبان بسیاری دارد اما آیا این مخاطبی  که ما داریم انتخاب می کنیم واقعا دنبال خونه هست یا نه توی دیوار دنبالش هست توی شیپور دنبالش هست توی اینستاگرام هم اگر درست و اصولی  عمل کنیم دنبالش هست پس وقتی شما نتیجه نمی گیرید پیامی که دارید ارسال می کنید اشتباه است شما باید اون کار رو درست انجام بدید

محال ممکن شما بگید الان توی دیوار خریدار واقعی نیست هرچقدر هم بگی بازار بد باشه محال ممکن بگی توی شیپور نیست و همینطور محال ممکن که بگی توی اینستاگرام نیست پس این معاملاتی که داره انجام میشه این مشتریان از کجا میان از یکی از این طریق میان

از راه های دیگه هم میان ولی این ها جزو منابع اصلی هستن یکی از راه هایی دریافت مشتریمون همین ها هستند کانال های دیگه هم هست ولی خب این ها هم هست شما اینکه بگید نتیجم صفر صد درصد نمره صفر برای پیامی هستش که دارید منتقل می کنید. فکر کنم ما باید یک کات بدیم ما یک جلسه داریم بریم برگردیم ادامشو می بینیم.

 

رادیو کام آرشیو تمام معاملات حرفه ایی املاک در کانال تلگرام کامیر به نشانی kiiim.ir

الهی وزیتون هزار برابر بشه

 

در مورد اپلیکیشن های املاک که صحبت زاد هستش

یک مستند هم میخوایمدرباره این موضوع بسازیم یواش یواش مواردی که مشاورین املاک بهش نیاز دارن رو  دربارش صحبت بکنیم

ببینیم مشاورین املاک چه نیاز هایی توی اپلیکیشن دارن که اپلیکیشن ساز ها و برنامه نویس ها و استراتیژیست ها باید به اونا توجه کنن اگر که این مورد ها رعایت بشود فکر می کنم هم برای برنامه نویس ها خوبه هم برای مشاوریناملاک خوبه و در نهایت به مردم کمک میکنه که خدمات بهتری رو دریافت کنن درباره این موضوع یک مستند دارم میسازیم ولی توی همین ویس هم در حدی که مشاورین بتونن بهتر از اپلیکیشن ها استفاده بکنن مطالبی رو آماده

می کنیم

آقای فارسی خیلیا میگن که دیوار دیگه به درد نمیخوره برای تبلیغات  ازش مشتری نمیگیریم با ملک ها رو وقتی زنگ می زنیم هزاران نفر زنگ زدند یا وقتی زنگ می زنیم رفتار خوبی از طرف مالک نمیشه به این دوستان چه بیشنهادی میدید

ببینید من دیروز با یکی از مدیران  اپلیکیشن هایی که خیلی اتفاقا داره تلاش میکنه که به نام  به جلسه داشتم . ایشون هم نقطه نظرش این بود که نظر سنجی ها نشون میده که مردم دیگه به دیوار اعتماد ندارن مردم دیگه میدونن حتی بازدید های دیوارفیک  شما همچین چیزی رو قبول دارید

برسی نکردم

من همچین چیزی رو قبول ندارم مخاطب های دیوار فیک نیست من آخرین باری که توی دیوار آگهی دادم واسه زمان مشاورین بود خیلی وقت پیش بودش ولی مشاورینم همین الا هم توش آگهی میدن توی شیپور آگهی میدن ولی خب دیوار هنوزم که هنوز بازخورد بهتری داره نسبت به سایر اپلیکیشن ها  باید توجه داشته باشیم که شرایط بازار هم روی زنگخور آگهی هاتاثیر گذار هستش و این رو ما نمیتونیمپنهون بکنیم.

حالا ما ازچه اپلیکیشنی استفاده می کنیم من مدت هاست شاید الان بیشتر از یک سال و نیم دارم میگم که شما اپلیکیشن شخصی خودتون رو باید داشته باشید

چگونه؟؟

منظور پیج اینستاگرام شخصیتون هستش که شما توی اونجا بدون محدودیت میتونید فایل هاتئن رو معرفی کنید. بتونید تخصصتون رو نشون بدید یا بتونید با مخاطب ارتباط برقرار کنید و الا ماشالله هم لایو گذاشتم هم مثال زدم و هم توی دوره های مختلف  ازآدم هایی گفتم که این راه رو که گفتم رو رفتن و نتیجه گرفتن قبول دارم یکم راه دیر بازده هستش شاید اونجا بتونی توی دیوار30 هزارتومن پول میدی یه آگهی میزنی توی یک روز پنج الی شش نفر بهت زنگ می زنند ولی یه غذای مقوی که تو داری می خوریو بعدا چهار ماه یا پنج ماه دیگه تقویت میشه و مشتری ها و ملک های زیادی از این طریق به دست بیارید در خدمتتون هستم.

 

رادیو کام آرشیو تمامی محصولات املاک

Kiiim.ir

الهی روزیتون هزار برابر بشه

خیلی مچکرم از توضیحات کاملتون سوال دیگه این هستش اینه البته توی توضیحات اینستاگرام اگر یک آموزش خیلی خوبی باشه و یک عملو آموزش خوبی باشه از نظر شما حد اقل مدتی که میتونن نتیجه رو و این برداشت رو  در اینستاگرام بگیرند چه مدتی هستش

ببین خیلی بستگی به این داره که چجور بهش عمل می کنن و چقدر کاریزمای درونی هم دارند بعض مواقع و بعضی مشاورین شاید 500 تا فالوور یا 1000 تا فالوور بتونن مشتری والکان  بکنند

ولی یک مشاور با 30 هزار فالوور نتونه این کار رو بکنه یخورده به مهارت های جانبی خودشون هم بستگی دارد این رو اگر بزاریم کنار بطور کلی توی دو سال ما پیج اینستاگرامشون مخاطب پیدا میکنه یعنی مشتری میاد ازش سوال میپرسه مالک میاد ازش سوال میپرسه بهش فایل رو معرفی می کنه اینکه خودش بتونه  کار رو جمع کنه و  به قرار داد برسونه به عوامل دیگه ایی بستگی داره توی موضوع قبلی میخواستم یه نکته ایی رو بگم  درباره دیوار بعضی از مشاور ها حرف هایی رو میزنند که مثلا کارامد نیست درباره ایران فایل گاهن میزنند درباره شیپور می زنند درباره سایت کام شاید بزنند درباره اینستاگرام شاید بزنند ببین ما میتونیم به هرکسی یک برچسبی رو بزنیم میتونیم هر چیزی رو ناکارامد بکنیم ولی اینکه ما از موضوعی نتیجه میگیریم دلیلش دیدگاه ها و توانمندی ها و اذت نفس خودمون هستش یه آدم با اذت نفس میره از دیوار نتیجه میگیره یه آدم مسلط  میره نتیجه میگیره ولی آدم کناریش این نتیجه رو نمیگیره چند تا من مشاور نشونتون بدم که از اینستاگرام نتیجه گرفتن ولی نه خیلیم هستن که نتیه نمیگیرن تسلط خودتون هم تاثیر گذار در این موضوع

این عجول بودن برای نتیجه گرفتن  و اینکه مت خرج کردم و حتما باید 10 نفر بهم زنگ بزنن یا تا این رو گذاشتم باید هارنفر بهم زنگ بزنه اینه که آسیب زنندست

دقیقا ببینید خود من امروز داشتم فکر می کردم برای من بارها پیش میاد که کسایی رو مهمون می کنم یا مهمون ناخونده دارم در روز میریم رستوران میریم کافه و یا میریم تفریح می کنیم یه عدد خیلی زیادی هزینه میشه و من اصلا فکر نمی کنم که اصلا چرا اون عدد رو هزینه کردم اصلا این اتفاق هر روز داره برای من میفته ولی یک .دهم اون عدد رو بخوام برای کسب و کارم بخوام تبلیخ بکنم هزار بار محاسبه می کنم.

چه کاریه که من واسه تبلبغات هزینه نمی کنیم ما وقتی کهمی خوایم برای مطالبی که شاید خیلیم آینده نگر نباشه هزینه بکنیم ولی وقتی برای کسب و کارمون می خوایم تایم بزاریم می خوایم انرژی بزریم می خوایم زمان بزاریم هزار بار محاسبه می کنیم امروز بجای 8ساعت 8ونیم ساعت سرکار بودیم ولی در عوض وقتی بیست ساعت هم بری و پیش دوستت یه جا بشینی و دری وری بگی هیچ موقع هیچ محاسبه ایی نمی کنی یه بار دوبار صد بارش اشکال نداره. ولی این توی روند بیست تا سی سال زندگیمون تکرار میشه این نوع و روند بد موفقیت حاصل صد ها تصمیم درست است.

دو تا تصمیم اشتباه اشکال نداره روند تصمیم گیریت باید درست باشه عادت های رفتاریت باید درست بشه

درسته خیلی مچکرم یک مطلبی هم برای مشاوران یلی مهم  که اون کسایی کهمخصوصا از نظر مالی به یک جایی رسیدن مشاوران حرفه ایی دیگه الان خیلی بیشتر مخاطب هستند اینکه بچه ها میدونند که به چه شکل و چطوری هدف گذاری بکنت و کارشون و این رو اگر میشه  تا اونجایی که وقت هست رو یک توضیح بدیم  و فکر کنم حدود 5 دقیقه بیشتر نداریم.

عزیز دلمی خیلی ممنونتم از اینکه سوالات خودت رو هم در سوالات پادکست جا می دهید

شما برای اینکه هدف گذاری بکنید اول اینکه من کل مصیر زندگیم رو همینجوری که می دونید توی کام میگم توی استوری میگم من همونجوری که زندگی می کنم و دیدگاهم درسته میام و توی استوری هام و یا ویدیو هام میگم و یا حتی لایو هام

تو با این موضوع موافقی؟؟

بله

ببینید من  یکی از بچه هام اومد توی استوری هام و گفت آقای فارسی قبلا  همچین نقطه نظری رو نداشتی آخرین دیدگاهی که ازش نتیجهگرفتم و باهاش پول در آوردم نتایجم رو بهتر کردم. و تلفیق تمرینات ذهنی و تمرینات عملی و اقدام  هستش تمرینات ذهنی به همراه  این اقدام هایی که الان حدمتتوم عرض می کنم

گام اول. نوشتن وضعیت موجود

گام دوم. مقصد و جایی که قرار است برویم

گام.سوم برنامه برای پروژه و کار

گام چهارم.تعیین شاخس

گام پنجم. راه های اصلاحی

مثلا آخر هفته برسی کردند و نرسیده بودند چه راه هایی به عنوان جاییگزین خواهید داشت و بعد اون ایراد ها را رد بکنه

در مورد سومی و برنامه ها من  و شما همین یک ساعت پیش برای برخی از  اهداف کام هدف گزاری جدید کردیم تو یک سری برنامه ارائه دادی که گفتی خوب نبود گفتم فعلا این ها رو بنویس تو ادامه راه همون ها رو ما اقدام می کنیم و اون ها رو بهتر می کنیم. فعلا با اینآدمها مزاکره کن  ولی هم من میدونم و هم تو میدونی که اینا آدم های نهایی ما نیستند ما فعلا فقط می خواهیم اقدام کنیم

بله

میلیاردر بشیم، ما توی اهدافی که داریم با این روش که بهتون گفتم و توی استوری هام بهش اشاره کردم به صدو سی درصد از اهداف ما رسیدیم یک عددی رو تایین کرده  بودیم سی درصد از اون بیشتر رفتیم

این معجزه نیست

فوق العاده است خیلا آرزو می کنند هدفی رو که تایین می کن 10% برن

خدارو صد هزار مرتبه شکر خیلی فوق العاده است . عاشقشم ،، ببین یک چیزی که نتیجه میده فقط تا اونجایی انجامش بدیم که نتیجه بیاره  بعدش خودتون رو رها کنید توی دریا و بعدش دنبال اون میرید چون مزش رفته زیر زبونشون من فقط کار هارو تا اونجایی دنبال می کنم که یکبار روش جدید جواب بده دیگه بعد خودمو ول می کنم وبعد دیگه نمیتونم ولش کنم یعنی قبلش همش مراقب خودم بودم اینی که میگم هم چهارچوب داره اینجوری نیست  کهوقتی میگم خودمو ول می کنم تلفنم رو خاموش کنم و یا سرکار نیام  منظورم این نیست ..منظورم اینه که اون مراقبت ویژه ایی که اون ابتدا دارم رو ندارم میدونید چرا چون ایده ایی که اول به وجود میاد روشی که اول به وجود می آید  مثل یک نوزاد  نیاز به مراقبت داره ولی وقتی نو نحال میشه کمتر نیاز به مراقبت داره و وقتی جوان تر میشه کمتر به مراقبت نیاز خواهد داشت و اتفاق جالب این هستش که خودش از خودش مراقبت می کند.

تو وقتی یک کاری رو انجام میدی عادت می کنی یعنی اونجایی که جوون میشی از توم  مراقبت میکنه به توم فهرست میرسد خیلی عالی ،، من عاشقاون لحضه ها هستم. این برای خود من اتفاق افتاده و الهی برای شما ها هم اتفاق بیفته

 

رادیو کام آرشیو تمام معاملات حرفه ایی املاک در تلگرام کامیر

به نشانی kiiim.ir

الهی روزیتون هزاربرابر بشه

بله خیلی مچکرم . پس این سیستماتیک زندگی کردن یک مشاور یا هر کسی مجوعه ایی از عادات و رفتار ها رو اگر بیایم هر هفته برسی کنن خودشون هدفمند باشند به وجود میاره واسشون که به اون هدف برسند و بعد از هر هفته هم بعضی مواقع یک چرتکه ایی رو میندازم ک امروز چند چند بودیم اینکه چیکار کردیم  آیا این  رفتار و این عمل به درد ما خورد یا نه

پس  مرحله اول وضعیت موجود من چقدر درامد دارم من چقدر پول توی جیبم و یا من چقدر  مینویسم در ماه  وضعیت موجود و وضعیت که من می خواهم  بهش برسم برای فاز اول ماه اول دو تا قرارداد بنویسم

و یک نکتهکوچولو لطفا بلند پروازانه ننویسید 50% بیشتر بنویسید اگر خیلی قوی هستید 100% بنویسید 50 درصد مقبول  بعد ها ..ببن تو شاید الان میگی که من الان 50 % بنویسم به هیچ کدوم از رویاهام تا آخر عمر نمی رسم ..نه نه نه تو فقط کافیه به اولین هدفت برسی مزش که بره زیره زبونت دفعه بعدی و هدف بعدیت رو بلند پروازانه تر  انتخاب می کنی و وقتی به دومی که رسیدی برای سومی 500% یا 1000% هدفت  رو ارتقاع میدی و بهش میرسی  ولی اولی رو خواهش می کنم گام کوچیک بردار خب الان من یه توضیحی هم راجب این موضوع بدم مثلا یک توانمندی شما به  اندازه هفتاد هستش یک هدفی رو در نظر بگیرید که هشتاد هستش هم خیلی بهتون نزدیک تر هستش و هم خیلی دور نیست  یعنی این دور بودن باعث میشه نا امید بشی خیلی هم  قوی بهش برسی به درد نمیخوره عددی باشه که اون توانمندی هایی که  دارید رو بالاتر ببره و هم اینکه شمارو یک مقدار تکون بده

خیلی عالی بود .. ببین چون ما داریم برای مشاورین صحبت می کنیم خوبه که این رو بگیم اگر که توی یک ماه گذشته دو ماه گذشته قرارداد داشتند  یک قرارداد از اون بیشتر باشه  اگر اینکه  قرارداد نداشتند هر هفته  یک قرارداد داشته باشن  اگر نه قراردادشون بیشتر باشه که همون 50% بیشتر 

ببین ما توی کلاس ها دو تا بخش آموزش داریم بخش اول این هستش که متقاعد می کنیم مخاطبانمون رو  مشاورینمون و یا دانشجو هامون رو  میگم تا الان چه نتایجی ساخته بخش دوم اون آموطش رو میدیم .میدونید چرا  چون الان بیای و فقط این آموزش رو بدی انجام نخواهند داد بخاطر اینکه این آموزش رو بدی  من بهتون میگم من خودم این روش رو میرم یکی از بهترین مشاورانی که توی تهران داره کار میکنه به من گفت که خودش با این روش داره میرهگفت که سال هاست با این روش میره گفتم به چه درصدی رسیدی گفتم که گفت که معمولا چون خیلی بلند پروازانه انتخاب می کنم خیلی بلند پروازانه هدفم رو تایین می کنم و تا الان پیش نیومد که به بیشتر از 40% تا 50% برسم و نتایج هم خارقلعاده است  

پس این روش فوق العاده توانمند تر میکنه دوستان رو جهت میده به زندگیشون

خیلی خوشکل گفتی جملت رو  بهتون هم جهت میده و هم  امید میده و هم نتایجتون رو بهتر میکنه اینکه ببین گاهی خودت نمیدونی چطوری به این هدف برسی اینکه صب میدونی برای این هدف باید بلند بشی و برای هدفت یک کار هایی رو انجام بدی چهار تا تماس بیشتر میگیری چهارتا مذاکره بیشتر داری چهارکیلو کالری بیشتری می سوزونی. بعد از دو سه روز واقعا این رو احساس می کنی انگار واقعا دنیا میگه که این واقعا هدفش رو میخواد پس بزار بهش کمک کنم.شبیهه این که اون اول ماشینت مثلا خراب میشه و می خوای حولش بدی کسی نیست هی نگاه می کنی آقا کمک کن آقا کمک کن کسی نمیاد کمک بکنه بعد که خودت بعد خودت وا میستی حول میدی و همونجوری که داری حول میدی دو نفر میان و بهت کمک می کنن و اون موقع چقدر حس خوبی داره .خیلی جالب .. این کار رو حتما بکنید جواب میده

خیلی ممنون و مچکرم

الان هم یک توضیحی راجب همایش  اگر امکانش هست که بدید چون بچه ها خیلی دارن میپرسن که اینجا قرار چه آموزش هایی  داده بشه در همایش آبان ماه

ببین همایش آبان ماه دو بخش آموزشی داره بخشی که مربوط به من میشه درباره دایرت المعارف و استدلال مشاورین املاک که مشاورین املاک یک مغز استدلالی داشته باشند  و واقعا دلال بشوند  دلیل آورنده بشوند که  وقتی مشتری می گوید ایران نمیخرم به این دلیل. استدلالی بیاورید که این رو باید بخری یا نخری و یک کتابی رو رونمایی کردم که راجب شرکت کننده ها بخشی که قرار صحبت بکنن بخش 1400 می خوان صحبت بکنن اصطلاحات کاملا روز و مفید

یک بخش دیگه هم بریم که می خوام اپلیکیشن معرفی بکنیم و اتفاقا مربوط به موضوع این رادیو کام و این قسمت پنجممون  هم هست  که یک اپلیکیشن مفیدی هستش  که یک سری اطلاعات هم در مورد اون اپلیکیشن هم به دوستان بدیم 90% حالا نمیگم 100% چون فعلا قطعی نشده اون همایش توی هتل اسپیناس برگذار میشه

بله به به هتل اسپیناس  و همایش های اونجا.. خیلی هم جاش فوق العاده است  ،، خیلی ممنونم که وقت گذاشتید و برای عزیزانمون صحبت کردید خیلی نتیجه بخش است برای اون کسانی که عمل می کنن به این چیز هایی که گفتید چون اون هاست که به یک نتیجه مقبول میرسند و اینجوری نیست که بچه ها فکر کنند یک چیزی رو گرفتند و خب این حرف قشنگی بود ..ه اون ها به نتیجه نمی رسند  اگر دنبال پولی و اگه می خوای قرارداد  های خوبی ببندی اگر توی همایش خواستی شرکت کنی اگر خواستی آگهی هایی که گفته میشه حالا چه بصورت محصولات کام  و چه بصورت اون علم نوع املاکی که آقای فارسی توی پیج اینستاگرام به آدرس kiiim.ir  که به شدت  کمک کنندس ت من یک بار دیگه سایت اصلی کام رو معرفی می کنم و بعد با بچه ها خدا حافظی می کنیم سایت اصلی کام kaam.ir که همه پلتفرم ها هم اونجا  لینکش قرارداده شده تلگرام .یوتویوب.اینستاگرام که دوستان میتونن سرچ بکنند  

الهی روزیتون هزاربرابر بشه

رادیو کام آرشیو تمام نکات حرفه ایی املاک در کانال تلگرام کامی

 

در تلگرام

کانال مارو دنبال کنید!

در آپارات

ما را دنبال کنید!

در اینستاگرام

صفحه مارو دنبال کنید!

در یوتیوب

کانال مارو دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید